Synthforum meeting 11 juli 2009

O.k. dan. LineUp is goedgekeurt.

PB de juiste mensen wel.

Dus hoe het er nu naar uit ziet gaat eerst Noxgenus 'n paar plaatjes draaien.
Daarna Scarum live. Dan ikke live. En DenDer gaat het zaakje afronden.

Nog effe 'n huishoudelijke mededeling...
Iedereen die naar de SF meeting komt mag gratis blijven hangen 's nachts.

In de grote zaal is er techno in de vorm van Surgeon, Damien Keane & Dave Miller.
Dus daar beuken, bij ons freaken!!!

Vette shit heh hey!!!

Dope shit ouwe...Miller & Keane das echt ragge en roeien......:halleluja heb ik ook plaatjes van.......

Surgeon dikke poep :halleluja nicenicenice

Maar die andere zaal is vetter ghehehhee

Scarum:okdan: Noxgenus:okdan: DenDer:engel:

Dat gaat een leuk feesie worden zo.....:okdan:

Da dacht ikke. Neem wel ouwe acid mee heh hey DenDer!!! Ik heb je DGO mix laten horen ;-P

En niet te vergeten 29 mei in Merleyn, Unit Mobius!

Da dacht ikke. Neem wel ouwe acid mee heh hey DenDer!!! Ik heb je DGO mix laten horen ;-P

En niet te vergeten 29 mei in Merleyn, Unit Mobius!

Ik neem die ouwe acid mee aber naturlich...anders hebben je in 2 zalen hetzelfde....zit er niet een gastenlijst plekkie in voor 29 mei? ;)

Hey hallo ik kom dan wel helemaal uit Purmerend he......met 6 euro kom je met de auto toch al een aardig end in de richting....geld groeit niet op me rug.....

Heheh... mooie kast waar je op zit ;-P

Is goed. Ik zet je op de lijst.

Das geen kast maar een laag dressoir....hoorkwelvaker. :D

ps er staat een nieuwe link naar een nieuwe mix in me djmix thread...

Ik zie nou pas dat op 11 juli ook Dance Valley is.....niet dat ik er heen ga maar toch.......

Dance Valley..... LSD & rare tent & best veel regen en chaos & politie & 'n opel die op 'n vliegende koe lijkt & politie hond die best lief is als ie niet blaft & mooie helikopters & HEEL VEEL LOL & nog meer LSD & MDMA poeder & nog veel meer om op te noemen.

Lijkt me leuk, zo'n meeting... maar je-zus... 34.70 voor een retourtje... had een wat meer centraal gelegen stad als bijvoorbeeld utrecht niet handiger geweest? Nou ja, ik zie wel, laat het nog wel weten...

Lijkt me leuk, zo'n meeting... maar je-zus... 34.70 voor een retourtje... had een wat meer centraal gelegen stad als bijvoorbeeld utrecht niet handiger geweest? Nou ja, ik zie wel, laat het nog wel weten...

Misschien kan je wel car poolend mee:eureka: gaan waarschijnlijk meerdere mensen vanaus pfurmerend nach Döörnreusje....

Als we midden in het land hadden gewild was er nou nog niks geregeld. Koop voor €50 'n reductie kaart bij de NS en je ken het hele jaar met 40% korting reizen... dat is na 9 uur 's ochtends..

€ 50,-... ja, nog meer.. fijn. Ik reis nooit met de trein (of welke vorm van OV dan ook...). :erm:

Dan moet je dus gewoon met de auto komen en carpoolen. :)

Overigens zijn er inderdaad centralere locaties, maar zoals vcovca al zegt, daar moet dan wel iets geregeld worden! Plus dat Utrecht voor de Belgen onder ons ook niet echt om de hoek is (niet dat Nijmegen dat wel is); volgend jaar een meeting in Breda dan maar? :P

Heh - we vallen er wel flink overheen zeg... :D

Nou nou... poe poe... weet je..... afstanden... wees blij dat dit geen SF Australie is! Midden van het land... lol!

En WAT is het midden? Zelfs daar is men het niet over eens ;)

[ame="http://nl.wikipedia.org/wiki/Geografisch_middelpunt_van_Nederland"]http://nl.wikipedia.org/wiki/Geografisch_middelpunt_van_Nederland

LOL :D

Heheh... leuk al die frustraties over het midden van het land. Als ik nix geregeld had was de draad al lang vergeten geweest. En is er ooit 'n SF hosting geweest na 'n meeting? Dacht het niet!

Nou jullie weer ;-P

Back