Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@ Slof hoe zit het met midi uitgangen op die leptop? Dan zou iemand een usb naar midi muddafukka moeten meebrengen.......
Ik kan eventueel een MPC1000 meebrengen om daar de 9090 mee aan te sturen.@ Slof hoe zit het met midi uitgangen op die leptop? Dan zou iemand een usb naar midi muddafukka moeten meebrengen.......

Da's een goeie. Ey Robbie heb jij nog een usb-midi geval liggen?

Ik neem waarschijnlijk Tama Techstar 305 en van http://www.users.globalnet.co.uk/~concuss/ de BD88, SD88, HH88 mee.
Het leek mij leuk om een ambientset (vinyl en micromodular) neer te zetten in het cafégedeelte, jammer genoeg niets meer van de organisatoren gehoord. Blijkbaar is de demo als stuitend (of ronduit slecht)ervaren![]()
Fijn dat ik niet de enige ben, die niets hoort. NetjesJa je bent blijkbaar niet de enige.....

Fijn dat ik niet de enige ben, die niets hoort. Netjes![]()

Als je grafitti houd, neem je camera mee!!!
En je spuitbussen...
Genoeg... we kunnen de 9090 ook met de lichttafel sexuencen :-D
Zal m-audio 2x2 mee nemen. Laptop geet ook mit. Kunne we die ok gebruiken.
Maaruh Slof, staat op die ouwe laptop nie nog de driver voor die ouwe controller?
Hier is geen DJ mogelijkheid.

Ik ga het avond programma niet meemaken denk ik.
LOLIk ook niet aangezien ik een saaie lul ben
Durf nu bijna niet te zeggen dat ik er 's avonds waarschijnlijk ook niet bij ben...
's Middags echter wél. Ik kan één van de onderstaande apparaten meenemen: