Synthforum meeting 11 juli 2009

@ Slof hoe zit het met midi uitgangen op die leptop? Dan zou iemand een usb naar midi muddafukka moeten meebrengen.......

@ Slof hoe zit het met midi uitgangen op die leptop? Dan zou iemand een usb naar midi muddafukka moeten meebrengen.......

Da's een goeie. Ey Robbie heb jij nog een usb-midi geval liggen?

Ik kan eventueel een MPC1000 meebrengen om daar de 9090 mee aan te sturen. :)

Da's een goeie. Ey Robbie heb jij nog een usb-midi geval liggen?

Genoeg... we kunnen de 9090 ook met de lichttafel sexuencen :-D

Zal m-audio 2x2 mee nemen. Laptop geet ook mit. Kunne we die ok gebruiken.
Maaruh Slof, staat op die ouwe laptop nie nog de driver voor die ouwe controller?

Laatst gewijzigd:
Ik neem waarschijnlijk Tama Techstar 305 en van http://www.users.globalnet.co.uk/~concuss/ de BD88, SD88, HH88 mee.

Het leek mij leuk om een ambientset (vinyl en micromodular) neer te zetten in het cafégedeelte, jammer genoeg niets meer van de organisatoren gehoord. Blijkbaar is de demo als stuitend (of ronduit slecht)ervaren :D

Ik neem waarschijnlijk Tama Techstar 305 en van http://www.users.globalnet.co.uk/~concuss/ de BD88, SD88, HH88 mee.

Het leek mij leuk om een ambientset (vinyl en micromodular) neer te zetten in het cafégedeelte, jammer genoeg niets meer van de organisatoren gehoord. Blijkbaar is de demo als stuitend (of ronduit slecht)ervaren :D

Ja je bent blijkbaar niet de enige.....ik geloof dat MadDonna ook wel even een kwartiertje live wou......
hoe ga je dit invullen Robbie? Meeting tot x uur en dan gelegenheid voor leden om een kwartier te spelen over de installatie ofzo?

Ja je bent blijkbaar niet de enige.....
Fijn dat ik niet de enige ben, die niets hoort. Netjes *D

Het gaat mij er niet om, om over een grote installatie te mogen spelen. Het leek mij wel een leuke aanvulling op het geheel (doel ook op de avond/ nacht), ambient in het café-gedeelte. Vroeger zag je namelijk nog wel eens ambientwachtruimtes in de grotere postkantoren :D

Fijn dat ik niet de enige ben, die niets hoort. Netjes *D

Ho ho ho zo was mijn opmerking niet bedoeld eigenlijk....ik geloof niet dat MadDonna zelf contact heeft gehad met VCOVCA....... maar waarom zou het eigenlijk niet kunnen zoiets in t cafe....lijkt me eigenlijk wel een leuk plan....:biertje:

Genoeg... we kunnen de 9090 ook met de lichttafel sexuencen :-D

Zal m-audio 2x2 mee nemen. Laptop geet ook mit. Kunne we die ok gebruiken.
Maaruh Slof, staat op die ouwe laptop nie nog de driver voor die ouwe controller?

Nee geen drivers meer. Schone XP installatie. D'r is toch een wifi netwerk in Doornroosje dus drivers zijn zo binnengehengeld.

Effe voor iedereen met wilde DJ ideeen, de kroeg, waar eventueel ambient gedraait zou kunnen worden, is voor in het pand. Je loopt langs die kroeg naar de grote zaal. Dan loop je via 'n gang naar de kroeg van de kleine zaal. Hier is geen DJ mogelijkheid. Dus dan sta je voor in de kroeg te draaien, die niet bij ons zit. Das een ding. Heb het zelf ook al gevraagd, je moet je voorstellen dat je boeker bent van 'n pop podium als Doornroosje... kijk naar het programma, niet de minste gasten. Alles gaat via mail, dus je mailbox is een grote berg met verzoeken of mensen mogen komen draaien. Zl maandag nog even op de man af vragen... misschien dat ik dan wel antwoord krijg.

Als je voor in de kroeg wil draaien ken da misschien nog wel, maar da zou ik ook effe moeten vragen... gast beantwoord mijn mail ook nie.

Het avond/nacht programma begint om 2300... dus de meeting tot 2200.
Als iedereen z'n gear maar weg heeft om 2300.

Ik ook niet aangezien ik een saaie lul ben
LOL :D Durf nu bijna niet te zeggen dat ik er 's avonds waarschijnlijk ook niet bij ben... ;) 's Middags echter wél. Ik kan één van de onderstaande apparaten meenemen:
-Jomox xbase999
-Clavia Modular G2 keys óf
-Elektron Monomachine
Nog voorkeuren voor een van deze drie? Ik neig naar de Monomachine (al heb ik die al eens eerder meegenomen naar een meeting), aangezien er al de nodige drummachines komen en ik ook al een G2 op het lijstje voorbij zag komen (al stond er niet bij of het een keys was). Roept u maar!

Back