Synthforum meeting 11 juli 2009

LOL :D Durf nu bijna niet te zeggen dat ik er 's avonds waarschijnlijk ook niet bij ben... ;) 's Middags echter wél. Ik kan één van de onderstaande apparaten meenemen:
-Jomox xbase999
-Clavia Modular G2 keys óf
-Elektron Monomachine
Nog voorkeuren voor een van deze drie? Ik neig naar de Monomachine (al heb ik die al eens eerder meegenomen naar een meeting), aangezien er al de nodige drummachines komen en ik ook al een G2 op het lijstje voorbij zag komen (al stond er niet bij of het een keys was). Roept u maar!

Hmm wat dacht je van alle 3? En had jij niet ook nog wat zelfbouw spul?

Nog 5 dagen heren schrijft u in.........:okdan: hebben er zin in:dj:......nog 10 draadjes voor de toms en de 9090 is af.... o nee sjit nog ff een midi aansluiting bouwen. :D;)

Oh ja, that reminds me: ik vrees dat ik er 's avonds niet bij ga kunnen zijn; er is nog een afspraak bijgekomen... :erm: (toevallig wel ook in Nijmegen, dat scheelt dan weer) Moet daarom ook nog even kijken of het gaat lukken om de Ion mee te nemen; ik kan daar moeilijk de hele avond mee gaan zeulen, en 'm al die tijd bij iemand in de kofferbak leggen klinkt ook niet prettig. Even zien of daar nog iets op te verzinnen gaat zijn...

Je mag je Ion ook laten staan dat je um later op haalt. Heb 'n hokje met alarm daaro. Of je zet het ding bij me thuis neer...

Fuck... ik had hier toch 'n antwoord neer gezet? Of ging me vriendin toen op me zitten??? Hmmmmmmm....

LinnDrum MKII
SH101
Coron DS-7 en DS-8 (deze zijn te DIYen)
MS10 zonder toetsen/lak en functie generator
Distortion dingetje

Het ziet ernaar uit dat ik 's avonds ook het feestje ga bijwonen. :)
Is er ook de mogelijkheid om mijn gear dan ergens veilig weg te zetten (ik lees hierboven iets over een beveiligd hokje)?

Is er ook de mogelijkheid om mijn gear dan ergens veilig weg te zetten (ik lees hierboven iets over een beveiligd hokje)?

Da kan ja. zijn wel meer goeie plekken voor waar geen publiek bij kan.

Hee, ik kan mij niet herinneren of ik had aangekondigd iets mee te nemen, ik probeer ff buiten hetgeen hier al genoemd is mee te nemen. Niet moeilijk natuurlijk aangezien ik dat gewoon niet heb. :dubbel: De meesten nemen iets analoogs/ minder doorsnee mee, dus ik neem juist het doorsnee werk mee:

- Yamaha DX7
- Korg Poly 61
- iPhone (voor de vette beats)
- Korg Poly 800

en misschien wel nog wat andere dingetjes.

Hee, ik kan mij niet herinneren of ik had aangekondigd iets mee te nemen, ik probeer ff buiten hetgeen hier al genoemd is mee te nemen. Niet moeilijk natuurlijk aangezien ik dat gewoon niet heb. :dubbel: De meesten nemen iets analoogs/ minder doorsnee mee, dus ik neem juist het doorsnee werk mee:

- Yamaha DX7
- Korg Poly 61
- iPhone (voor de vette beats)
- Korg Poly 800

en misschien wel nog wat andere dingetjes.

Ik stem voor de poly61 :)

Breng 'm nou niet op ideeën - hij zegt toch dat-ie het *allemaal* meeneemt? :P

:okdan:

Breng 'm nou niet op ideeën - hij zegt toch dat-ie het *allemaal* meeneemt? :P

Ik stem ook voor de poly 61!

Ik heb me op 1 juli aangemeld, maar ik heb nog geen bericht ontvangen dat ik ook welkom ben. Is die e-mail aangekomen?

Yepzzzzz..

Idem dito.... misschien grappig om hem met de 909 en 9090 te vergelijken...:{

Ik heb een XBase 999. Die klinkt echt heel goed.
Er zitten soms wel bugs in.

Ik neem alleen de Thingamagoop mee. Een XBase is een beetje te groot voor mijn rugzak.

Ik kijk er wel naar uit. Zaterdag kan ik dan een TR-909 in het echt zien.

Thingamagoop, heb er gisteren eentje besteld. Thingamagoop gaat wel even op de grote PA hoor ;-P

Kijken of speakers het leuk vinden.

Back