Synthforum meeting 11 juli 2009

Ik heb polsbandjes... kenne we daar de namen op schrijven.

En die OB12 display lamp... heb het ding eens open gemaakt, is best 'n kut klus om bij de display te komen. Dus ik ga toch voor de burolamp. Ben bang da ik um verder kapot maak dan me lief is. Ik ken er goed mee werken zo.

Er zijn trouwens blikjes Dommelsch, en verder al het gangbare backstage fris. Dus cola, sinas en sprite. Water en RedBull!

Het wordt wat lastig om ook de XP-30 mee te nemen morgen. Ik wil wel proberen de JP mee te nemen. Alleen zitten er dan dus geen toetsen aan.

Is er iemand die iets met toetsen meeneemt waar ik de JP naast kan zetten? Of misschien heeft iemand nog ergens een kleine midi-controller liggen die eraan kan?

Ik denk trouwens ook dat ik het avondprogramma moet missen, maar dat probeer ik dan wel te compenseren door er vroeg te zijn ;)

Zal ik mijn Synthforum t-shirt aandoen? :D

Of komen er ook vrouwen en moet ik enigszins toonbaar zijn :frons:

Het wordt wat lastig om ook de XP-30 mee te nemen morgen. Ik wil wel proberen de JP mee te nemen. Alleen zitten er dan dus geen toetsen aan.

Is er iemand die iets met toetsen meeneemt waar ik de JP naast kan zetten? Of misschien heeft iemand nog ergens een kleine midi-controller liggen die eraan kan?

Ik denk overigens ook dat ik het avondprogramma moet missen, maar dat probeer ik dan wel te compenseren door er vroeg te zijn ;)

Ja, ik heb net zoiets: die Ion wordt echt onhandig, maar ik neem waarschijnlijk toch een rugzak mee, en daar kan dan best wel mijn Waldorf Pulse in. Die zag ik nog niet staan in de lijst - maar heeft ook geen eigen toetsen. Wel zonde om die dan op iets aan te sluiten wat zelf ook al een synth is. Ergo: vcovca, is er iets mogelijk met midi-keyboards? Of iemand die er twee mee kan&wil nemen? (hoeven maar kleintjes te zijn natuurlijk)

Ik kan eventueel wel een EMU Xboard 25 op batterijen meenemen, maar zorg dan zelf even voor MIDI kabels want ik weet niet zeker of ik die los heb slingeren.

Neem m'n MB33 (303 clone) mee, maar bij interesse wil ik ook nog wel m'n Juno-106 meenemen.

Ik kan eventueel wel een EMU Xboard 25 op batterijen meenemen, maar zorg dan zelf even voor MIDI kabels want ik weet niet zeker of ik die los heb slingeren.

Dat zou echt top zijn! Midi-kabels is geen probleem, die heb ik hier nog wel. Xboard vraagt 6v toch? Heb evt. nog wel een 6v DC adapter liggen (kern +, buitenkant -, 2100mA).

@ Cheimoon: kan ook nog wel een thru-box in mn tas erbij stoppen, dan kunnen de Pulse en JP allebei aan de Xboard van Napole0n.

D'r gaan 3 AA batterijen in die Emu, die heb ik nog wel. Geen idee hoe hard 'ie batterijen slurpt dus een adapter ter backup is misschien wel handig.

Neem m'n MB33 (303 clone) mee, maar bij interesse wil ik ook nog wel m'n Juno-106 meenemen.
Dacht dat m'n xboard25 niet werkte, maar stond verkeerd ingesteld (gebruikte deze altijd via usb). Neem de xboard25 toch mee om de MB33 te controllen.

Laatst gewijzigd:

Kabels is geen probleem, punt is alleen dat ik zelf geen midi-keyboardtje heb. :)

Auto kan 10 meter vanaf de deur staan. Adaptorretjes is ook geen probleem. Stroom blokjes in overvloed. Net als euro stekkers. Ga wel proberen leuke timelapse video te maken... zo da iedereen binnen komt en dingen neer gaat zetten enzo...

Ja, zo veel je wil.

Goed. Polyvox was niet bij de pakjes helaas. Dus neem alsnog de Minimoog mee iig. En als ik de auto inderdaad voor de deur kwijt kan neem ik misschien nog wat mee.

JIPPPIIIIEEEEEE!!!! MiniMOOOOOOGGGGG......:D

Ok neem ik de ob12 mee, 909 hoeft dus niet?

En Dender, alvast bedankt voor de servicemanual :okdan:

geen probleem.....

en voor alle andere knakkers...ik gooi ook wel me Evolution 249 in de oto hebben we iig een midi controllert.....

Ik weet nog niet hoelaat ik er ben aangezien ik 's nachts van 02:30 tot eind moet dj-en.......ik zal proberen er rond 15.00 uur te zijn.......kennen we daar mee leven?

Back