G
Guest
Guest
hoe zit dat eigenlijk met die Sonic six ? Gaan die voor okéje prijzen de deur uit ? Deze synth staat eigenlijk nog altijd op mijn verlanglijst...
(die twee lfo's in combinatie (l))
die was altijd nog wat prijziger dan bv de source, rond 1100, maar pas had ik er toch 1 voor nog meer gekocht, die dan wel weer erg mooi was.
alweer een vinger op een zeer plekje. je kan enorm veel synths vergelijken, qua prijs en mogelijkheden, en ergens zit het dan altijd wel scheef.
de sonic6 zie je niet veel, minder dan de source, prodigy, rogue of micromoog, en het is echt een heel leuke synth (oa met die dubbele lfo die je kan mixen, die als trigger gebruikt kan worden, of naar de ringmodulator gestuurd, die gekoppeld kan worden aan de envelope.....) maar de klank, tja, ik vond hem altijd erg goed klinken, maar ik kan me voorstellen dat de meeste mensen het schril vinden afsteken bij een minimoog of source.
maar dat was je vraag niet. ik denk dat je voor een heel mooi en goed exemplaar moet uitgaanv an 14-1500 euro. het kan altijd nog meevallen natuurlijk. ik heb ze (alweer jaren geleden) ook wel eens voor 700 gezien.
versturen (overzee) is niet wenselijk, de koffer loopt al snel een deuk op aan 1 van de hoeken en dan past niks meer echt lekker.

)