dat probleem heb ik zelf ook. wil dit jaar een nieuw pc systeem kopen.
maar als het onder vista niet draait dan heb ik als scope 5.0 nog niet op de markt is niks aan.
weet toevallig wel als je software op vista wilt draaien met een rechter-muisknop op de snelkoppeling dan naar eigenschappen en vervolgens naar compatibiliteit kunt instellen. maar om dat uit te proberen is wel veel werk.
Op de site van soniccore staat dat alle producten (3,6,14 dsp kaarten) alleen werken op ME en XP. Dat zal pas veranderen wanneer scope 5.0 uitkomt binnen enkele weken. Deze zal vista en x64 support hebben....
Voor verdere info kan je inderdaad het beste ff op planetz kijken...
Draait op Vista 32 bit. 64bit is teveel gevraagd denk ik. Net als mijn m-audio 4x4 usb midi ding, zijn ook geen Vista 64bit drivers voor te krijgen. Je betaalt wat, maar dan loop je wel 4 jaar achter. Misschien moet ik wel gewoon een Soundblaster kopen.
Ik kon 4.5 wel gratis downloaden, maar heb hem nooit gekocht of zo, hij staat ook niet in mijn keysfile. Ik heb mijn kaart al voor 31 december 2007 gekocht, dus moet ik 198,- voor een driver voor mijn LunaII betalen.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.