Wie is hier allemaal vanuit Nederland?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik ben een Nuitser.

Ik een Nelg

Haha.. cool, allemaal halfbloedjes hier dus

piss2.gif

zeiktopic

Neu, ik niet.. woon alleen daar in de buurt, dus ben je het..

Maar dan ben ik ook een beetje Nuitser, maar dat zal ik nooit toegeven.. 8o)

Dan ga ik denk ik de 'wie is hier allemaal afkomstig uit Australië' thread beginnen :P hehe

¿ ɔıdoʇʞıǝz ɹǝǝʍ nu ozǝoɥ

Is niet gewoon 90% die niet 'van' België is, Nederlander? :P het staat trouwens al gewoon bij 'Ik woon in:' (als niet iets als 'je moeder' is ingevuld)

@ Bergen nou snaep ik er nix meer ven.....

@ Hilltree dit pakket heb ik niet geinstalleerd op me pc...is zeker Belgisch...;)

Ik kom hier vandaan en ik heb ook nog wel ergens een arier-verklaring liggen van mijn illustere voorouders.

piss2.gif

zeiktopic

Zeikaap maar post jij dan lekker in de België draad.....bij deze ben je verbannen uit de NL draad.:duivels:;)

Ik geboren en getogen Amsterdammer met een ma uit A'dam en een pa uit Petrovaradin....familie van ma heeft roots uit het Schwarzwald en roots van pa ben ik aan het uitzoeken.....
Vooral de artikelen die Cheimoon me heeft gestuurd helpen om een tijdslijn te maken....nog bedankt Erik.:doei:

Graag gedaan! :) Ik zal het je laten weten als ik nog 's iets tegenkom!

Ik ben trouwens 87,5% Brabander, en 12,5% Vlaming - maar dan wel uit Baarle-Hertog. Dus toch wel zo'n 100% Midden-Zuid-Brabant (ook al woonachtig te Oss).

Maar whatever: grenzen zijn voor mietjes! :okdan:

hmm ja voor zover ik weet zijn al m'n voorouders nederlands... en ik ben zelf ook in nederland uitgepoept. saaie bedoeling...

Nou blijkbaar meer Belgen hier dan NL'ers....die gasten staan al op 4 pages.......:dubbel:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back