Heb je ook een idee van wat de totale kosten ongeveer zullen zijn om 'm te maken? Vind het wel ambitieus in ieder geval
Nou we zijn aan het besteelen geslagen voor de Wildcat....
Sommige onderdelen komen via Jeroen Baars vanaf Farnell aangezien ik geen btw nummer heb.....andere die hadden voorgesteld om het voor mij te bestellen wil ik alsnog bedanken, erg symphatiek van jullie.
Het kostenplaatje tot zover:
Jeroen Baars / Farnell
Bestaande uit: AD7528, CD4051, LM336Z, CD4007 LS93, MC1496, CA3080, 2N3819, 2N5460.
Totaal: +-
€ 20,- incl. verzenden.
Vintage Planet
Bestaande uit: LM13600, CA3046 en 1K Tempco's
Totaal:
€ 20,- haal ik op bij Senso zelf.
Dick Best
Grote bestelling: alle weerstanden, transistoren, condensatoren, ic voeten, pin headers, precision trimpotjes en nog wat klein spul.
Totaal:
€ 80,- incl. verzenden.
Newtone Online
Ter aanvulling van wat Dick Best niet heeft in waardes. Dus wat folie condensatoren, metaalfilm weerstandswaardes, tantalums.
Totaal:
€ 15,- incl. verzenden
Dus dit alles is bijelkaar nu € 135,- en dit is dan voor de bestukking van de pcb.
Wat nu nog moet bestellen zijn een kleine 60 potmeters en een kleine 140 bannananana stekers.....
De pots haal ik bij Das Musikding in Deutschland want ik wil graag Alpha's met gekartelde as, knoppen heb ik al overgenomen van Twiki

en de bananananna stekers haal ik later dit jaar bij ome Dick a 0,35 p/st = € 50,-
Dus er komt strax nog een bedrag van een € 100,- bij.
Dus bij elkaar heb je voor een kleine € 235,- een werkende Wildcat zonder case.....het enige wat ik nog niet heb vermeld is de trafo aangezien ik die hier al heb liggen. Maar check daarvoor eens Baco Army Goods....