Zelf heb ik al van alles gedaan en ik zou het soms haast een beetje zien als '12 instrumenten, 13 ongelukken'......maar gelukkig is er altijd wel iets wat ik leuk blijf vinden 
Ben op mijn 17e begonnen met drumlessen, daarna snel overgegaan op gitaar en vervolgens later ook met synthesizers bezig gegaan.
Daarna ook nog bezig gegaan met softwareprogramma's, grooveboxen etc.
Op een gegeven moment nog wat gitaar gespeeld in een bandje en zelfs nog een gitaarsynthesizer (Roland GR-30) gebruikt.
Van alles en nog wat dus; maar ook toch vaak van alles en net niets...
Momenteel probeer ik weer wat te drummen (heb een electronische drumkit) en heb zangles.
Verder ga ik daarnaast ook nog waarschijnlijk op een koor.
Wat gitaar betreft moet ik concluderen dat dit op een laag pitje staat en met synths (en programma's) misschien nog wel meer.
Wie van jullie houdt zich naast synths ook nog met andere dingen bezig?

Ben op mijn 17e begonnen met drumlessen, daarna snel overgegaan op gitaar en vervolgens later ook met synthesizers bezig gegaan.
Daarna ook nog bezig gegaan met softwareprogramma's, grooveboxen etc.
Op een gegeven moment nog wat gitaar gespeeld in een bandje en zelfs nog een gitaarsynthesizer (Roland GR-30) gebruikt.
Van alles en nog wat dus; maar ook toch vaak van alles en net niets...
Momenteel probeer ik weer wat te drummen (heb een electronische drumkit) en heb zangles.
Verder ga ik daarnaast ook nog waarschijnlijk op een koor.
Wat gitaar betreft moet ik concluderen dat dit op een laag pitje staat en met synths (en programma's) misschien nog wel meer.
Wie van jullie houdt zich naast synths ook nog met andere dingen bezig?
(akkoorden raggen met een akoustische gitaar werkt niet echt)