Jouw Favorite Powercore Plugin? (Het grote Powercore draad?)

Ik heb gezocht en gezocht, maar kan nergens een draad vinden als dat van UAD, maar dan over powercore.

Vandaag (en nog 1 weekje) heeft powercore 50% korting. Dus ik zit er over te dubben om wat aan te schaffen.
Ik weet dat de powercore plugs beter zijn als het op reverbs aankomt, althans, dat lijkt men te vinden.

Ik heb namelijk nogal wat zitten testen en vond de NonLin2 wel grappig, ook de Mastrer X5 kan erg handy zijn.

Ik vraag mij dus af, wat is jouw favorite powercore plugin? En waarom? Ik heb ook de nodige ervaring met UAD, als je het nodig vind om te vergelijken.

Kom op met die antwoorden, ik ben benieuwd!!!

Ps. Als dit draad in de knoop raakt met een ander draad, dan sorry. Post effe de link, want ik kan het niet vinden.

idd erg fijn die kortingen bij tc

poco6000 onder de 1300 poco pcix met $500 tegoed en dan nog 50% op de online store.
dwz i4 heeft diverse offers

de non lin vind ik goed de x5 bied voor mij niet veel meer dan de x3
md3 rules !

vss3 is wel de must have

ook de tubetech is vet

Tja, is die Poco6000 opeens 1299 euro, dat is een mega korting. Was 2999 euro.
Iemand enig idee waarom?

enige plugin die voor mij nog echt iets toevoegt is de TapFactory

Daarnaast wordt de virus Poco ook weer interessant sinds de nieuwe beta's

Maar je krijgt alleen korting op de Poco Plugs, dus niet de virus enz. ;)

En die heb ik al :)

Ik vind MD3 voor de powercore geweldig om mee te masteren (je moet t wel even leren kennen!) Verder zijn de Tubetech en VSS3 echte aanraders! En tegenwoordig kun je geloof ik met je powercore ook perfect side chainen, alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik nog niet uitgezocht heb met welke plug ins je dat kan doen!

Ik vind MD3 voor de powercore geweldig om mee te masteren (je moet t wel even leren kennen!) Verder zijn de Tubetech en VSS3 echte aanraders! En tegenwoordig kun je geloof ik met je powercore ook perfect side chainen, alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik nog niet uitgezocht heb met welke plug ins je dat kan doen!

Sidechainen kan met de (standaard) Powercore CL compressor.
Tubetech ben ik zeer over te spreken. Tap Factory ook alleen jammer dat deze veel resources verbruikt en de feedback factor niet te automatiseren is.

VSS3 + Fabrik R
fabrik C is ook wel aardig en de chorus is beter dan de meeste native chorussen, maar ik vind hem eigenlijk nog iets te kil...

ben wel heel erg benieuwd wat er volgend jaar voor nieuwe plugins gaan komen

Back