Korg MS2000 contest

Korg MS2000 contest

Origineel geplaatst door bambamstudio
en ook weer snel veranderd.
Mar goed, weer ontopic nu.

Gaan we hier iets mee doen als leden of is het een kansloze thread?

Ik geloof dat ik niet echt serieus wordt genomen door veel leden in dit forum. Ik zal daarom ook niet snel meer iets ondernemen, zoals een dergelijk item als dit. Ga wel door met componeren voor de monofone synth competitie.:{

Korg MS2000 contest

Origineel geplaatst door bambamstudio
nou ja, ik kan reageren met: je neemt de leden, ook mij persoonlijk, ook niet echt serieus.

Bij deze dan, ik zal me voortaan op de vlakte houden en alleen nog maar reageren op dingen van anderen en zeker niets meer zelf aandragen. Ik draag geen excuses meer aan, daar ik jullie wel degelijk serieus neem (ik snap niet hoe je daar precies aan komt, dat ik de leden niet serieus zou nemen).

Overigens heb ik mijn hele adres veranderd, daar er dus ook nogal lollig over werd gedaan, dat mag schijnbaar dus wel, pret hebben om iemand anders.

Okee, niks aan de hand dus & verder geen gezeur. Kom maar op met die MS2000 tracks. Ik was zelf nooit zo gecharmeerd van het geluid, maar ik zou het leuk vinden om aan wat vette tracks te horen dat ik te snel oordeelde.

Korg MS2000 contest

Origineel geplaatst door lo-fi
Okee, niks aan de hand dus & verder geen gezeur. Kom maar op met die MS2000 tracks. Ik was zelf nooit zo gecharmeerd van het geluid, maar ik zou het leuk vinden om aan wat vette tracks te horen dat ik te snel oordeelde.

Gelukkig iemand die een positief geluid laat horen. Ben momenteel druk bezig met een track alleen met de Korg MS2000 te maken (en eentje voor de monofone contest).

Ik ben er over aan het denken om er één aan te schaffen en ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie uit die bak halen.

Korg MS2000 contest

Het heeft lang geduurd, maar ik ben nu bezig met het opnemen van een korte track alleen maar gespeeld op de Korg MS20000. Als opnameapparaat gebruik ik de nieuwe Boss BR1180CD. Ik zal er ook eens de vocoder doorheen zetten, misschien wel zo leuk. Titel wordt.....hoe origineel......MS2000!!!!!:W

Tja, om dan maar snel een track te posten, deze had ik al een tijdje geleden gemaakt voor de monosynth contest, maar ik had een klein beetje gesmokkeld met het vocoderachtige solotje -wat geen vocoder is- aan het einde, daar is ie hier en daar heel even 2 stemmig.

Sommigen zullen 'm dus al kennen, maar er staat iig een track nu:

In The Year MS 2000

Hi,

geinige track,

Ik heb ook zo'n ms 2000 R (heerlijke 80' s bak overigens, ik zag laatst DAF optreden en die gebruikten 'm ook), maar ik vraag me af wat voor sequenser/ sequens programnma je gebruikt om de geluiden te loopen.

Ik gebruik zelf Cubase SL voor zowel audio als midi. Maar dat maakt verder niet zo veel uit, je kan dat ook hardwarematig doen, of met andere software.

Ik heb zelf zo'n hekel aan het werken met de computer (cubase), met name omdat het live nauwelijks te doen valt (ga geen monitor en alles meesjouwen op een podium of naar de oefenruimte). Ben dus eigenlijk op zoek naar een handzaam hardware sequencer (het liefst met sample moegelijkheid). Als iemand nog tips heeft...

Bij de weg, de MS 2000 is dé ideale synth als je houdt van 80's electro (depeche mode, front 242, Daf,etc.). En met al die realtime knoppen is het tevens de perfecte live synth. Je kan 'm echt gebruiken als een analoog instrument (zoals je een gitaar kan laten feedbacken, zo kan je de MS 2000 ook over z'n nek laten gaan tijdens het spelen.

Dertigers met een voorliefde voor 80's acts en die houden van creatieve ingevingen tijdens het spelen hebben aan de MS 2000 de ideale synth.

Het lijkt me dat je hiervoor even moet zoeken met de search functie en/of een nieuw draadje moet openen.

Korg MS2000 contest

Naast de Korg MS2000 mag ook de Microkorg gebruikt worden, omdat dit in feite een zelfde soort synth is als de MS2000. Daar ik zelf de MS2000 niet meer heb, maar wel de Microkorg, breng ik zeer binnenkort een nummer uit gemaakt op deze Microkorg. Eventueel is ook het gebruik van de MonoPoly toegestaan daar deze ook in polymode vier tonig is (en wat weg heeft van de MS2000 - of worden er nu een heleboel mensen nijdig op me?).:doei:

Origineel geplaatst door LastResort
wat kan je winnen dan?=)

Gesigneerde album micro Vs macro door pochos en zijn microkorg! Lol:D

Mp3 Trancey

Mp3 Trancey

Het eerste nummer voor de MS2000/Microkorg contest is het nummer Trancey, gespeeld op de Microkorg. Het is een ritmisch nummer met vocoder.8)

Is een Amiga met protracker dan ook toegestaan ? is ook vierstemmig; daar heb ik nog wel wat van...

Korg MS2000

Korg MS2000

Origineel geplaatst door dextron
Is een Amiga met protracker dan ook toegestaan ? is ook vierstemmig; daar heb ik nog wel wat van...

Zit er ook een Korg synthesizer in, dan is het toegestaan. Anders niet, want het heel niet voor niets een Korg MS2000/Microkorg contest.

Back