Korg MS2000 contest

phochos

Berliner School Artist
Misschien een leuke uitbreiding als extra op de mono synth contest (dus ernaast plaatshebbende), een Korg MS2000 synth contest. In dit geval alleen de Korg MS2000 gebruiken, dus maximaal vier noten polyfoon en gebruik makende van zowel de sequencer als de vocoder (verplicht). Of een soortgelijke synth. In dit geval dus ook alleen maar een synth gebruiken. Wat vinden jullie (de Korg MS2000 bezitters) ervan?:confused: :stupid :dj:

Korg MS2000

Korg MS2000

Origineel geplaatst door bambamstudio
Verplaatst naar Tracks.
En lees eens dat de Korg MS2000 GEEN vintage synth is.....

Excuses bimbamstudio, je hebt gelijk.

jah wel lache, ik doe wel mee :)

maar je mag m wel samplen dan toch?

of echt alleen een track maken met de 2 parts die het beestje rijk is?

Korg MS2000

Korg MS2000

Origineel geplaatst door STicKX
jah wel lache, ik doe wel mee :)

maar je mag m wel samplen dan toch?

of echt alleen een track maken met de 2 parts die het beestje rijk is?

Wat bedoel je precies met alleen maar de twee tracks?

2 parts multitimbraal... dus als we het beestje niet mogen samplen hebben in feite maar 2 instumenten van ieder 2 voices.. of 1 met 1 voice en 1 met 3 voices :)

ietsies meer respect voor onze mod mag wel hoor :)

tis maar een tip

Korg MS2000

Korg MS2000

Origineel geplaatst door STicKX
2 parts multitimbraal... dus als we het beestje niet mogen samplen hebben in feite maar 2 instumenten van ieder 2 voices.. of 1 met 1 voice en 1 met 3 voices :)

ietsies meer respect voor onze mod mag wel hoor :)

tis maar een tip

Sorry, ik vergeet erbij te vermelden dat je natuurlijk gewoon kunt multitracken, de bedoeling is alleen om dus maar een synth te gebruiken (met maximaal 4 noten polyfoon) en eventueel sequencer en vocoder (hoeft natuurlijk niet verplicht te zijn). Natuurlijk mogen ook andere modellen naast de MS2000 meedoen, als ze maar wel maximaal vier noten polyfoon kunnen.
Bij deze mijn excuses aan bimbamstudio en STickX mocht ik jullie in de mailtjes gekrenkt hebben, dit is dus helemaal niet mijn bedoeling. Overigens heb ik op mijn huidige website geen plaats om mpg's te plaatsen, dus moet ik nog een extra website ernaast bouwen voor al mijn mpg'jes.

Re: Korg MS2000

Origineel geplaatst door phochos

:D :D :D bimbam....

@six track: hij heeft ook niet gezegd dat het een nieuwe mono synth contest moet worden..,

is de mono synth tread nou zo popu? ik zou zeggen, maak er nog vele met de mono synth contest, hij is nog lang nietvol dat dubbel album.

Origineel geplaatst door phochos
Sorry, ik vergeet erbij te vermelden dat je natuurlijk gewoon kunt multitracken, de bedoeling is alleen om dus maar een synth te gebruiken (met maximaal 4 noten polyfoon) en eventueel sequencer en vocoder (hoeft natuurlijk niet verplicht te zijn). Natuurlijk mogen ook andere modellen naast de MS2000 meedoen, als ze maar wel maximaal vier noten polyfoon kunnen.
Bij deze mijn excuses aan bimbamstudio en STickX mocht ik jullie in de mailtjes gekrenkt hebben, dit is dus helemaal niet mijn bedoeling. Overigens heb ik op mijn huidige website geen plaats om mpg's te plaatsen, dus moet ik nog een extra website ernaast bouwen voor al mijn mpg'jes.

uuhm, nou ik doelde juist op dat bimbam :)

no hard feelings, maar tis BAMBAM :)

vinnet wel ok, zullen we er dan maar gewoon een 4 voice poly contest van maken?

:koffie:

Korg MS2000 contest

Origineel geplaatst door LastResort
wat kan je winnen dan?=)

Dit is alleen bedoelt om te laten horen wat er allemaal mogelijk is met alleen maar een Korg MS2000 (of een vergelijkbare synth). Mocht het echt om prijzen gaan, dan moet ik maar vraagtekens zetten bij deze contest. Ik geloof dat bij de monosynth contest ook niets te verdienen valt.

Het is wel duidelijk dat Phochos niet weet hoe Bambam aan z'n naam komt. :)

Tis ook wel lachen dat phochos zijn complete adres ff neerzet...altijd handig
:D :D :D

Naam Bambam

Naam Bambam

Origineel geplaatst door lo-fi
Het is wel duidelijk dat Phochos niet weet hoe Bambam aan z'n naam komt. :)

Inderdaad, ik zou het niet weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:confused:

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
...is de mono synth tread nou zo popu? ik zou zeggen, maak er nog vele met de mono synth contest, hij is nog lang nietvol dat dubbel album.

enne waar blijven de VOICE GREETZ van die andere 1000 leden, die dubbel cd is ook nog lang niet vol... :D

Origineel geplaatst door arnoldroelz
Tis ook wel lachen dat phochos zijn complete adres ff neerzet...altijd handig
:D :D :D

en ook weer snel veranderd.
Mar goed, weer ontopic nu.

Gaan we hier iets mee doen als leden of is het een kansloze thread?

Laatst gewijzigd:
Back