Duitsland onder rembours

BananaWorld

Addicted to Music
Hallo mensen,

Hier een kleine vraag. Ik zag op een duitse tweedehandssite nogal eens wat interessante spullen staan en zou dat ook wel eens willen kopen. Maar ik kwam altijd een probleem tegen. Hoe krijg ik het bij mij thuis. Op en neer rijden is niet echt een optie.

Nu zat ik te denken of ze ook onder rembours kunnen versturen, maar wat zou dat dan kosten om het hier naartoe op te laten sturen?
Hebben jullie zo wel eens iets gekocht in duitsland?

Gegroet,
BananaWorld

"Nachnahme". Maar, de TPG/PTT ript je wel af waar je bij staat - de laatste keer dat ik dus iets kocht met rembours was ik iets van 50 guldentjes armer.

ja voor een synth of module was ik hier in belgeland ook uitgerekend 20 oude guldes kwijt ze, maar dat is verzekering incluido non botso van de camiono directamento terugsturo inbigrepo! ;)

Ik heb dat andere topic net effe geupdate. Ik was 22 euro voor het ontvangen van een Doepfer Drehbank vanuit duitsland. Dit pakket was via Deutche Post verstuurd. Luchtpost/prioriteti stond aangevinkt op de bon op het pakketje.
en natuurlijk was de boel verzekert van aankomst.

Laatst gewijzigd:
Ik was 22 euro kwijt voor het ontvangen van een Doepfer Drehbank vanuit duitsland.
Als de prijs in Duitsland redelijk is, is het het overwegen waard om voor dat geld het te laten opsturen. Bedankt voor de info.

Back