Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
laats ging het bij sonicstate ook al over appleloops, iets van de sugababes (geloof ik) was een appleloop. altijd leuk om te weten toch? hoeft verder niet een hele moraal-discussie op te volgen vind ik.. papua new guinea was ook een hoopje samples van een of twee samplecds over elkaar heen, daarom niet minder geniaal!
klinkt redelijk monotoon dan![]()

Oei oei als we alles gaan posten wat op elkaar lijkt in pop/dancemuziek zijn we nog maanden bezig

Wat dacht je van "Toppertje" van een aantal jaar geleden. Die vreselijk irritante plaat, zo van: "doe mijn een toppertje". Het hele arrangement van die plaat schijnt uit een Yamaha of Roland Keyboard te komen. Ik heb gehoord dat dat de demo (of prefab preset) uit een keyboard is.
Wel lekker makkelijk, en ook op 1 terecht komen!
heel erg dank je wel om dit wereldse nieuws weer met ons te delen... what's next?

fxckHaddaway - What is love
http://www.youtube.com/watch?v=nsCXZczTQXo
De vrouwelijke vocalen oo o ooo ooo oo o stonden in zijn totaliteit op een sample cd

de grote trance Troll hoed weer op vandaag?![]()
Denk dat het percentage wel iets lager ligt en dit niet exclusief aan trance voorbehouden is. Sterker nog, ik denk dat bijv Psy en Progressive bij uitstek genres zijn waar men nog "ambachtelijk" midi programmeert(Als er anderen zijn die me ff snel willen ontnuchteren met alleen Ejay en NEXUS loops hou ik me wederom aanbevolen)
![]()

Ik heb gehoord dat de percussie van Rihanna's volgende album louter zal bestaan uit samples van haar vriend die haar verrot slaat.

rhiana Nu dude, dan heb je het zwaar mis
Psytrance en progressive zijn 100% vengeance en mutekki liefhebbers, ik kan het weten want ik ken er een hoop!
Bergen tracks worden gemaakt met wat losse hits enzo
Anyways, die docu over the amen loop vond ik echt cool haha!
En het gaat uiteindelijk om het resultaat toch, je gaat toch ook niet zeiken over het materiaal wat een schilder gebruikt? heeft gewoon uit de winkel joh, mijn god wat erg
En dat doek, vaak ook niet zelf gemaakt! plagiaat!!