Rihanna Umbrella drums is gewoon een Logic loopje...

grappig :) laats ging het bij sonicstate ook al over appleloops, iets van de sugababes (geloof ik) was een appleloop. altijd leuk om te weten toch? hoeft verder niet een hele moraal-discussie op te volgen vind ik.. papua new guinea was ook een hoopje samples van een of twee samplecds over elkaar heen, daarom niet minder geniaal!

das waar, Future Sound Of London heeft IDD gewoon echt alle sample CD's gewoon door elkaar gemixed

Ik ben ook een loopje:

"JX3P....TR-626....JX3P....TR-626.....JX3P....TR-626....JX3P....TR-626.....JX3P....TR-626....JX3P....TR-626.....JX3P....TR-626....JX3P....TR-626.....JX3P....TR-626....JX3P....TR-626.....JX3P....TR-626....JX3P....TR-626.....JX3P....TR-626....JX3P....TR-626.....JX3P....TR-626....JX3P....TR-626.....JX3P....TR-626....JX3P....TR-626....."

:koffie:

Haddaway - What is love

De vrouwelijke vocalen oo o ooo ooo oo o stonden in zijn totaliteit op een sample cd

Ik dacht altijd al dat het een slechte Walk This Way kopie was die beat. Wat ik in 1989 al een irritant kutnummer vond.

klinkt redelijk monotoon dan :)

Jij bent gewoon een non-begrijper ;)

Ik vind dit intro wel verdacht veel weg hebben van "better of alone"
Akon - Beautifull

Alice Deejay - Better of alone

Oei oei als we alles gaan posten wat op elkaar lijkt in pop/dancemuziek zijn we nog maanden bezig

Oei oei als we alles gaan posten wat op elkaar lijkt in pop/dancemuziek zijn we nog maanden bezig

Jij bent anders een geniale topicstarter "Waar komt deze bas uit?" Dus we zijn al jaren bezig ;)

ja maar daar is maar 1 sluitend antwoord op mogelijk dus snel klaar :D

Wat dacht je van "Toppertje" van een aantal jaar geleden. Die vreselijk irritante plaat, zo van: "doe mijn een toppertje". Het hele arrangement van die plaat schijnt uit een Yamaha of Roland Keyboard te komen. Ik heb gehoord dat dat de demo (of prefab preset) uit een keyboard is.

Wel lekker makkelijk, en ook op 1 terecht komen!

Wat dacht je van "Toppertje" van een aantal jaar geleden. Die vreselijk irritante plaat, zo van: "doe mijn een toppertje". Het hele arrangement van die plaat schijnt uit een Yamaha of Roland Keyboard te komen. Ik heb gehoord dat dat de demo (of prefab preset) uit een keyboard is.

Wel lekker makkelijk, en ook op 1 terecht komen!

tja dat tekent toch wel de smaak en niveau van het publiek he

heel erg dank je wel om dit wereldse nieuws weer met ons te delen... what's next?

straks komt ...topicstarter erachtre dat in zn sample sets dus een amen break zit die uit de 60ies[?] komt ...en datje t veel hoort ...in d&b :D

zie mijn andere topic over lill wayne
....de tv verziekt de "intellegence van onze jeugd "
niet door games maar die poep met bling bling op tv

toen ik vroeger hiphop luisterde of uk achtige pop songs tydens mn krantewijkie ,..dan d8 ik niet aan gangsta ...en 350.000 $ chains /
of een 250.000 dollar grill in mn mond
hoop egt dat ze by zulke artiesten m er keer tje uitslopen ,..
rhianna met dertriple dubbed fxckup harmonized mouth ...is maar goed voor een ding ; ,....:kont:fxck

Haddaway - What is love
http://www.youtube.com/watch?v=nsCXZczTQXo

De vrouwelijke vocalen oo o ooo ooo oo o stonden in zijn totaliteit op een sample cd

boys jullie noemen wel een skyt nrs zeg ! wat=love

dr alban nxt ???
2brothers on tha 4th floor
tis eenmaal sodat in de jaren negentig veel ...commercieel producer masaal
uit librarys sampleden
:W
niet iedereen heet vince clarke / brian eno

khoorde vanmorgen op tv een nr van ferry corsten ...[weet ff nietmeer hoe die heete maar t accorden stukje van een bekend uk popie nrtje ,..
niemand die dat weet asje 16+ bent
[vindt ferry wel ok producer beetje dan ]

de grote trance Troll hoed weer op vandaag? :D

Denk dat het percentage wel iets lager ligt en dit niet exclusief aan trance voorbehouden is. Sterker nog, ik denk dat bijv Psy en Progressive bij uitstek genres zijn waar men nog "ambachtelijk" midi programmeert :D (Als er anderen zijn die me ff snel willen ontnuchteren met alleen Ejay en NEXUS loops hou ik me wederom aanbevolen) :okdan:

Nu dude, dan heb je het zwaar mis :P
Psytrance en progressive zijn 100% vengeance en mutekki liefhebbers, ik kan het weten want ik ken er een hoop!
Bergen tracks worden gemaakt met wat losse hits enzo :P

Anyways, die docu over the amen loop vond ik echt cool haha!
En het gaat uiteindelijk om het resultaat toch, je gaat toch ook niet zeiken over het materiaal wat een schilder gebruikt? heeft gewoon uit de winkel joh, mijn god wat erg
En dat doek, vaak ook niet zelf gemaakt! plagiaat!!

Ik heb gehoord dat de percussie van Rihanna's volgende album louter zal bestaan uit samples van haar vriend die haar verrot slaat.

:okdan::duivels::kont::kont::kont:

ok ze is erg beaten up
en heeft een ronvervalste harmonize ...trademark """
8D
dit is veel erger - er is een cris brown interactivebeat um up game :biertje:
you go [ throw ] :biertje: rhiana

how madly is this ???

Nu dude, dan heb je het zwaar mis :P
Psytrance en progressive zijn 100% vengeance en mutekki liefhebbers, ik kan het weten want ik ken er een hoop!
Bergen tracks worden gemaakt met wat losse hits enzo :P

Anyways, die docu over the amen loop vond ik echt cool haha!
En het gaat uiteindelijk om het resultaat toch, je gaat toch ook niet zeiken over het materiaal wat een schilder gebruikt? heeft gewoon uit de winkel joh, mijn god wat erg
En dat doek, vaak ook niet zelf gemaakt! plagiaat!!

Aaaaaah vandaar dat die schijt zo op elkaar lijkt......ghehehhee dit weekend SOLSTICE!!!!!!! dududuudududuududududududududududududududududududu

Back