Bass
Gepokt en gemazeld
ik denk mn Emu Morpheus, daar komen sounds uit die uit geen enkel andere synth komen...
nouja,
tenzij iemand er 500 euro voor geeft natuurlijk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik denk mn Emu Morpheus, daar komen sounds uit die uit geen enkel andere synth komen...
dus dan gaat het jou ineens niet meer om die sounds die uit geen enkel andere synth komen...bass schreef:nouja,bass schreef:ik denk mn Emu Morpheus, daar komen sounds uit die uit geen enkel andere synth komen...
tenzij iemand er 500 euro voor geeft natuurlijk
dus dan gaat het jou ineens niet meer om die sounds die uit geen enkel andere synth komen...
wel raar dat zolang de waarde in cash niet hoog genoeg is men genoegen neemt met wat de synth is en deze nog eventueel ophemelt (qua note to self) maar zodra er flink gevangen kan worden die emotionele waarde plots klaps verdwenen is...
hmm goed idee, dat ga ik ook eens proberen... Wat voor soort patch was het?
Mijn Evolver ben ik trouwens ook niet van plan weg te doen, echt een superbak![]()
) distortion en input/output hack, en peak modulatie (clipping signaal stuurde een osc aan (vet dat dat een modulator is)yup, da's de juiste instelling maar waarschijnlijk koop jij ook niet luk raak in het wilde weg totdat je cash er tot ver in de min doorheen is gejaagd (want ze bestaan echt deze figuren, tot in de 1000en min en dan maar de schuld af betalen door al die zut weer te verkopen voor weinag die ze eerst nieuw hadden gekocht)Ik verkoop noot wat zoalng ik geen geld nodig zou hebben. Ookal gebruik ik een heleboel nooit.

. Nu staan er een mpc2000XL en een G2 keys. Of ik ze zeker nooit weg ga doen, durf ik niet te zeggen. 't Zijn wel de twee bakkies die er voor in aanmerking komen. 
Tsja heb niet echt synths die ik nooit echt weg zou willen doen, cs10+cs30 ben ik tamelijk aan gehecht maar kan me voorstellen dat die ooit nog eens ruimte gaan maken voor een minimoog oid.
Crumar ds2 mag weg als ie gefixt is, ob12 had ik al verkocht als dat lcd scherm niet onleesbaar zou zijn geworden, solina en juno6 mogen tzt ook wel weg, poly61 als ie t weer doet, enige apparaat dat ik nooit weg zou doen is mn viscount imperial V wonder-orgeltje, mede dankzij zn ouderdomskuren een hele eigen sound die ik nergens anders uit krijg. En mn ms-10 als ie gefixt is...
Heb echt teveel synths die gefixt moeten worden bedenk ik me net.