elektrovolt
compuphonic
en volgende maand staan ze zeker weer te koop ? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

en volgende maand staan ze zeker weer te koop ?![]()
omdat ie chorus en boost op het HPF heeft?![]()
omdat ie chorus en boost op het HPF heeft?there's nothing more to it...
bestaan er dan kartonnen- met wandcontact -dozen?
Nee, dat is geweest. Ik doe niets meer weg, zal wellicht alleen maar bijkomen. Een soort museum dus.
Phochos

en je koopt ook niets meer dus?Nee, dat is geweest. Ik doe niets meer weg, zal wellicht alleen maar bijkomen. Een soort museum dus.

Ik doe ook nooit synths weg, net als sander. Koop echt bewust.
) Daarvoor wel wat keyboards/orgels gehad maar de JV-80 is toch wel HET ding geworden.totdat ze leeg zijn, moet je de kartonnen doos verkopenNou de 303 werkt op batterijen, maar dat wist jij misschien nog niet.

zolang je hem nog hebt wel want voor je het weet is het weer winter en moet je de 60 verkopen voor een nieuwe doosDie Juno60 gebruik ik dan om mensen weg te slaan bij mijn 303.

Een en al herkenning. De nostalgie is de voornaamste reden waarom ik mijn Roland SynthPlus10 (ofwel Roland HS-10) nooit weg zou doen. Hij programmeert waardeloos, is niet aanslaggevoelig en de geluiden zijn niet om te gillen en zeker niet op straat. Het is gewoon mijn allereerste bakkie waar ik zwaar voor gespaart heb.
HS-10 (SynthPlus 10): Alpha JUNO-1 with only the difference in names.
Hij programmeert waardeloos