Welk hardware synth doe je zeker nooit weg?

Oude Sound Blaster geluidskaarten (AWE64, LivE). Gaven me geluiden die toch lastig na te maken zijn met soft synths. Bovendien werkt het gewoon goed op WinXP in combinatie met Cakewalk.

Nord Lead 2

Ik heb een aantal jaren geleden een Novation KS 5 gehad en daar heb ik lang spijt van gehad dat ik die weg heb gedaan. Nu zijn ze zeker 100-200 Euro duurder als ik er weer een zou willen...
Maar ik heb begin dit jaar een "demo model" gekocht, die ik zeker net zo goed vind, en beter op mijn meubel past en dat is de Modal Electronic Cobalt 8...Heb er ook nog eens weinig voor betaald.
Dat is zeker iets waar ik zo nog geen afstand van ga doen..

Ik hoop het te houden bij CS60, Z1, Mini, Voyager EB, MEK of Dominion, en Osmose. En een paar kubieke meter aan modulair.

Ik hoop het te houden bij CS60, Z1, Mini, Voyager EB, MEK of Dominion, en Osmose. En een paar kubieke meter aan modulair.
Afspraak 4 mei 2027.😉

Niets is heilig. Ben erg blij met mijn huidige keyboard-trinity (Quantum mk2, OB-X8, Moog One), maar als ik verterende GAS krijg voor een andere keyboard synth zullen er, gezien de ruimte en wens tot ergonomische opstelling, toch Moeilijke Keuzes gemaakt moeten worden.

Ja,die pas en meet ellende altijd.

Back