Wat is jouw favoriete CP251 patch

nouja, je kan zien wat het is op de plaatjes..

bij de murf ben ik trouwens afgehaakt, ik vind moog sindsdien een steeds hoger flauwekul gehalte meegeven aan de 'nieuwe' producten.

Is dat bij die freq box MF-107 ook het geval? Ik vind het troewens jammer dat die 351 niet ook voor de moogerfoogers wordt gebouwd. Want dan zou ik'm meteen kopen.

shit, die moet er dan ook bij ro ;) thx

die freqbox schijnt wel een dikke vco te zijn, je kan hem als osc gebruiken of als modulator natuurlijk

de bouwkwaliteit
vooral dat ja... al het spul van Moog is serieus degelijk uitgevoerd met uitsluitend onderdelen van hoge kwaliteit en wordt netjes gemonteerd en afgewerkt. Dat zie je allemaal terug in de prijs maar toch vind ik dat Moog een hele goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.

Is dat bij die freq box MF-107 ook het geval? Ik vind het troewens jammer dat die 351 niet ook voor de moogerfoogers wordt gebouwd. Want dan zou ik'm meteen kopen.

daar moet ik eerlijk in zijn (was ik al eigenlijk, want ik had al gezegd dat ik bij 105 afgehaakt was); de 107 vond ik op papier al niks en daarmee doe ik die misschien tekort.
ik zit te bedenken, de little phatty was natuurlijk later en daar ben ik toch maar voor gevallen. even. nou ja, dat was wel een topsynth. al was het alleen maar omdat ie me de weg terug heeft gewezen naar the source ;)

En binnen, laatste etappe ging als een raket. Dank aan I4Muzique ( of is het nou Xtra-Muzique? ). Deze mag lekker samenspelen met het Korg setje!

ja, hier ook binnen. en mag weer weg. ik zou wel weten wat ik ermee moet, maar het is allemaal dan zo gecompliceerd.

Valt toch wel mee? Een paar kabeltjes, je keyboard CV out via de CP251 naar de filter CV in: extra LFO of S&H. Pedal control. Bedenk het maar.

maakt van je voyager een ms20 !

Ik bedoelde meer andersom. En eigenlijk dan met Leo's Oddysey's,Mini's, Micro's, Sonic 6's etc. Sunny, heb jij ook een VX351 bij je Voyager, zo niet: aanrader!

jawel, echter heb pas zo net een bijpassende kabel besteld.

ik heb inderdaad overwogen om bv de control uit van de ems te mixen met de out van de regelwerk en dan via d emultiple naar source en mini of zo, maar ik merk dat het al gek genoeg kan zoals het nu is. en het kinkt al zo goed allemaal.
bovendien heb ik al die spullen die jij opsomt helemaal niet (meer) ;)

ik heb deze bij m'n synthi aangeschaft.
dan maakt de moog 251 en 351 misschien toch weer zin ?

Attachments

• synthi in _out .jpg
    synthi in _out .jpg
    45 KB · Bekeken: 66
Jazeker. De VX is een output Expander voor je Voyager dus je kunt die goed gebruiken als modulatiebron voor de Synthi. De CP is een 'paar modules in een doosje'doosje. Ook prima te gebruiken om al je andere meuk naar je synthi te sturen, want hij heeft multiple, attenuator, LFO, S&H en slew limiter. Handig doosje dat een serieuze synthetist natuurlijk nooit moet wegdoen.

;)
ik hou van mogelijkheden en beperkingen en hun samenspel. ik hou van goede kanten en slechte kanten. laat mijn nou maar zonder cp en zonder ems expander.

Das een vet ding!!!..staan 2 prestopatches opt Ebay.
vond ik inderdaad ook een betere keus
waar staan die presto's?
( die van mij gingen voor 250 ,precies de prijs voor de breakoutbox en wat andere onderdeeltjes )

Back