Klopfgeist

woodstock

Ouwe rot
Wie kan mij helpen?.
Ik denk dat ik een of ander virusje heb opgelopen, want op het moment dat ik een vst instrument aanpreek ik koebeest, dan hoor ik ongeveer elke 2 seconden een laag geluid afhankelijk welke plugin ik open heb staan.
Ik kan me herinneren dat ik dit probleem jaren lang geleden ook al eens had, maar dat was toen met het verwijderen van klopfgeist DLL verhoplen.
Deze keer lukt het me niet om deze te verwijderen.
Help!!!!!:halleluja;{

Wat zegt de leverancier van de plugin hierover?
Of anders installeer je het toch opnieuw.
Je geeft ook bijna geen info en hoe kan men hier
vandaan nou jou kompjoeter op virussen checken.
Lijkt mij eigenlijk ook helemaal niet synth gerelateerd dit.
Of zit ik nu weer te zeiken??

Een virus dat zich puur richt op vst-plugins lijkt me schaars.. Echter als het een virus is zou ik zeggen, virusscanner updaten en een full system scan, dat zou al moeten helpen toch?

Waar mij het aan doet denken is vooral een plugin die buiten de trail-periode geraakt is en met zo'n geluid aangeeft dat je het toch vooral moet kopen en niet moet gebruiken buiten de trail-periode..

Enneh.. klopfgeist.dll??

Waar mij het aan doet denken is vooral een plugin die buiten de trail-periode geraakt is en met zo'n geluid aangeeft dat je het toch vooral moet kopen en niet moet gebruiken buiten de trail-periode..

Je hebt zelfs genoeg demo-versies van plugs die dit altijd doen, hoewel iedere 2 seconden dan toch wel vaak is...

Klopfgeist schijnt een bij logic meegeleverde metronoom-plug te zijn.

Back