zennmusic
Stamgast
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
. De tekst is nou ook niet wat je zegt "hoogstaand". !!
Sinds wanneer is de tekst relevant bij een house productie?
paul
Waarom stop je er anders tekst in?
1 - 0

Bedankt voor de reakties. Het nummer komt uit 2003, dus inderdaad, het is niet volgens de laatste 'mode'.
Ik heb het destijds geproduceerd met de Virus-C. Ik heb bij het mixen altijd last gehad van al die geluiden die allemaal hun aandacht opeisen. Als ik sommige geluiden echter weglaat ga ik die weer missen.
Misschien moet ik eens een 2009 versie maken, wellicht zijn er mensen op het forum die het misschien ook leuk vinden een remake te maken?
Tja de tekst betekent wel iets... voor mij althans. Het is niet totaal uit de lucht komen vallen. Maar het is ieders goed recht er van te vinden wat hij/zij wil
Ik heb ook nog als experiment een ballad-versie gemaakt, (zie mp3 hieronder). Niet al te serieus bedoeld, want ik had al vrij snel door dat dit nummer zich niet leent voor een ballade. De produktie had beter gekund en de zang is in één take gedaan. Maarja, als je een zangeres hebt die zo goed kan zingen, dan wil je best wel eens wat ideetjes uitproberen...
Ze heeft de ballad-versie in een take opnieuw ingezongen.
Het zijn dus 'andere' vocalen dan gebruikt in de trance-versie.
Ik vind dat ze de langzame versie prima heeft gezongen hoor!![]()