Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik heb een Korg MS 10 gehad d het eigelijk een onding.
heb hem dus verkocht voor in mijn ogen veel geld maar nu vroeg ik me af waarom het zon gezocht ding is wat mis ik wat andere wel zien?
Ben ik het dus helemaal mee eens. Ik heb hem, een aantal jaar geleden, kunnen ruilen tegen een mooie juno 106 en nog geen seconde spijt van gehad. De ms10 is zwaar overrated imho, ziet er cool uit maar is toch vrij beperkt.
hoe dan ook, het gaat om de sound..en deze behuizing past wel bij het karakterklinkt gruwelijk..die er1 erdoorheen...ik ga morgen gelijk weer dingen door de ms20 flatsen.....ohwja...daarom zijn msjes OOK zo vet !
de waarde van een synth is die je er zelf aan geeft... als je slechts ende alleen een synth hebt omdat het eventueel geld op kan leveren dan ben je niet echt goed bezig (als muzikant/programmeur)...(ik vind het verder wel fijn dat mijn spulletjes in waarde stijgen hehe.)
dat moet dan nog in de vorige eeuw zijn geweest... het begon zo tegen het einde van de jaren 90...ik heb ook een MS20 gehad helaas nog voor de analoge hype...
de waarde van een synth is die je er zelf aan geeft... als je slechts ende alleen een synth hebt omdat het eventueel geld op kan leveren dan ben je niet echt goed bezig (als muzikant/programmeur)...
Het filter van de 10 is beter dan de latere 20 (vroegere 20 heeft hetzelfde filter als de 10), maar nog steeds kut.
Ik vind het beide waardeloze synths.