sunny pedaal
ALL (Anna Loog Lid)
als goedkope uitbreiding op m'n geweldige unieke ms20, is de ms10 niet te versmaden
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
volgens mij probeer je gewoon de prijs naar beneden te kletsen. want dat slaat natuurlijk echt nergens op.De mono/poly is ook zo'n kutbak
en dan heb je die van mij nog nooit gehoord ! maar effe serieus: van de vintage Korgjes is de 770 echt de allerleukstesterker nog de 800DV is m'n favorite synth.
ik ga voor de 800dv, complete en 2maalmaar effe serieus: van de vintage Korgjes is de 770 echt de allerleukste
ik ga voor de 800dv, complete en 2maal
volgens mij staat mijn hele kamer hier vol met overated analoog spul. x2![]()
vind het idd niet klinken.. sorrie.
ik heb een Korg MS 10 gehad d het eigelijk een onding.
heb hem dus verkocht voor in mijn ogen veel geld maar nu vroeg ik me af waarom het zon gezocht ding is wat mis ik wat andere wel zien?

jazeker! rauw = lekker. en d'r is geen synth ter wereld die qua geluid in de buurt komt. dat volstrekt unieke karakter met weirde golfvormen en rare filters waardeer ik zeer. maar ik verkeer dan ook in de luxe omstandigheid dat ik genoeg andere leuke bakkies heb staan die wat gewoner en/of bruikbaarder klinken.de 770 is erg rauw als je het mij vraagt.
qua mogelijkheden gaat het nergens over idd... nutuulk voor sommigen wel DE ideale bak omdat ze niet een heel oerwoud aan knoppen hoeven te draaien om er nog steeds niets fatsoenlijks uit te krijgen...Vanwege zn LOOKS, ik weet het bijna 100% zeker. Als je het voor het geluid doet ben je echt gek of heb je er geen verstand van hehehehe![]()

ja maar 1 osc en voor 300 heb je een sherman filterbank die net zo kan klinken