Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
het filter met de (of een) envelope sturen moet je zelf patchen, zo ook voor lfo > filter of pitchwheel > filter etc... zo gek is dat niet bij een half modular...En ja het is een kutsynth. Totaal niet te vergelijken met zijn grotere broer. Niet eens envelopes op het filter.
het filter met de (of een) envelope sturen moet je zelf patchen, zo ook voor lfo > filter of pitchwheel > filter etc... zo gek is dat niet bij een half modular...
dat kan ook idd... dan heb je dus de envelope setup die bijv de juno-60 ook kent (VCF en VCF middels zelfde ENV) en anders neem je toch de 2e ENV (A, R)...Met attack, sustain, decay en release?
het waren toen ook al budget synths... absoluut....ik vind dat ie geen mooie looks heeft trouwens. Het oogt plastic en cheap wat ze ook eigenlijk waren toendertijd.
niet zakken?
pfff waar gaat dat heen... zouden ze boven de 500 uit gaan komen?![]()

ik vind dat ie geen mooie looks heeft trouwens. Het oogt plastic en cheap wat ze ook eigenlijk waren toendertijd.
Doe mij maar een Korg ps3200, die hebben echt een mooie geluidje, en dit meen ik serieus !
gelukkig maar anders zou ie helemaal niets voorstellen... en een downgraded 20 is de MS-10 ook helemaal niet, de 20 is 10x gaver...wat het bakkie overigens meer maakt dan enkel een 'downgraded ms20' is dat ms10 PWM heeft; ook al zo ranzig in het laag.
Zo'n PS-3200 kun je niet vergelijken met een MS-10 hé.
En scheelt ook al zo'n 3000 euro in prijs.
Voor de meeste liefhebbers toch een serieus eind boven hun budget.
dat kan ook idd... dan heb je dus de envelope setup die bijv de juno-60 ook kent (VCF en VCF middels zelfde ENV) en anders neem je toch de 2e ENV (A, R)...