Scooter heeft het nummer weekend gejat!!!!!

Laat ik het dan eens in eenvoudiger Nederlands zeggen:

Als ik zeg dat jouw muziek zuigt, en jij zegt van niet, wie heeft er dan gelijk?
Niemand.

Als 8 miljoen mensen zeggen dat jouw muziek zuigt, en jij zegt van niet, wie heeft er dan gelijk?
Niemand.

WAnt je kan het niet bewijzen, het is allemaal gelul in de laagte, in het detail:)

Toch geloof ik wel dat er een 'oordeel' is, en dat is de realiteit. Dat wat gebeurt.
De geschiedenis is een goede graadmeter van wat echt is en niet.

-----
En nu hou ikop, ik doe het omdat dit forum toch uniek blijft.

Laatst gewijzigd:
sorry voor die rare posten guys.
Gisteren een enorme keelpijn gehad, duizelig, en dan ga ik altijd raar posten.
Shit, zelfs na 2 flessen wijn deed m'n hoofd nog pijn.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
sorry voor die rare posten guys.
Gisteren een enorme keelpijn gehad, duizelig, en dan ga ik altijd raar posten.

hehehe
ik heb zelf altijd last van een ochtendhumeur en die kan echt tot 16:00 uur volhouden. dan post ik ook altijd hele onaangename dingen.
no worries mate :W

Over covers... je hebt covers en rip-off's.. covers zijn (imho) geen probleem, zolang t originele nummer 'in zijn waarde' blijft..

een andere manier is een oud nummer nemen, niks veranderen, afspelen en in het zelfde tempo een beat mee laten lopen... sorry, maar dat gaat me dan toch weer te ver..

Die gast van Scooter kan anders wel wreed rappen!

IT'S NICE TO BE IMPORTANT, BUT IT'S MORE IMPORTANT TO BE NICE

...blijft hilarisch :D

Origineel geplaatst door ironfreq
IT'S NICE TO BE IMPORTANT, BUT IT'S MORE IMPORTANT TO BE NICE

...blijft hilarisch :D

deze quote is niet van hem zelf... deze heb ik een Jamaicaanse dancelhall figuur (ben zijn naam kwijt) al 15 jaren eerder horen zeggen (ik heb bewijs op CD)

Maar wat een gedoe over die twee versies (de beginposts)? Ik vind ze namelijk allebij behoorlijk zuigen.
Dan kan je beter beginnen over het stukje van 'weekend'.. omhoog pitchen en voila, dat is pas een rip-off!

Arv

Origineel geplaatst door Furious5
Die gast van Scooter kan anders wel wreed rappen!

Dat moetg een grap zijn. Ik heb hem nog nooit horen rappen.
Ik hoop dat die gast van de aardbodem verdwijnt en dat alles wat ie gemaakt heeft
nooit meer openbaar vertoont mag worden.

Origineel geplaatst door mindtwist
Nu we alle 80ies krakers geremixed/vertranced heb gehoord vrees ik voor het volgende.. komen d'r binnenkort trance versies uit van oud prodigy werk.. of andere coole 90ies artiesten..
=( [/B]
Jawel, gisteren in de Impulz tent op Dance Valley tijdens de set van Cor Fijneman, een trancy remix van Firestarter.

Een stukkie terug in the thread werd gesproken over the prodigy no good...dit is dus een ripoff van jack to the sound of the underground van grootmeester p. slaghuis alias hithouse en die had de stem geleend van een track op de eerste housebox ik meen kelly marie.

dit even ter info:)

Die scooter zal zijn hele leven de jp8000 gebruiken.Die lui komen op den duur toch niet meer mee!

Gewoon 20 verschillende varianten van de supersaw.

Muziek dat scooter maakt is ook geen muziek te noemen na mijn mening. Beetje suf op je synth rammen das geen kunst aan!

Origineel geplaatst door BasicSystem
Scooter is een gore duitse jatmeister.

In dat laatste nummer van hem heeft ie ook weer heel stiekem een paar lines gejat van Dominator van human Rescource.

I'm bigger and bolder.......

en de human recource weer van joey beltram

Origineel geplaatst door Christov
scooter is toch die duitse band met die inteliigente teksten zo daar zijn "THE ROCKETLAUNCHER STOPS YA!" :D

:D :D :D

Nu ff serieus: Hoeveel platen verkoopt Scooter?
Dan is het toch een geslaagd product? En aangezien
zij een hoop platen verkopen, hebben ze ook genoeg
geld om de originele artiesten (achteraf) te betalen...
Is het eerlijk? Boeit het wat dan?
Heeft Scooter ooit gezegd dat ze serieus bezig zijn
met muziek te maken? Misschien wel. Boeit dat
wat dan? Nee toch?
Is Scooter verplicht goede muziek te maken? Volgens
mij niet. Vind jij dat wel?

Ik weet voor mezelf wat goede muziek is, aan m'n smaak
wordt nog dagelijks toegevoegd, en als het niet m'n
smaak is? Dan kan het me toch gewoon geen ruk schelen?

Besteed energie aan wat je mooi vind, of laat je zelfs
inspireren door wat je zo lelijk aan bijvoorbeeld Scooter
vindt... verder is het toch allemaal niet belangrijk?

Mvg.

Een positieveling

Origineel geplaatst door justin
Die scooter zal zijn hele leven de jp8000 gebruiken.Die lui komen op den duur toch niet mee

En hoeveel hits had jij al op naam?

Kom op man...ze zijn al sinds 1995 bezig, en succesvol ook...sjeez...
Dat je het niks vind okee, maar nuanceer een beetje..

Origineel geplaatst door faab
Een stukkie terug in the thread werd gesproken over the prodigy no good...dit is dus een ripoff van jack to the sound of the underground van grootmeester p. slaghuis alias hithouse en die had de stem geleend van een track op de eerste housebox ik meen kelly marie.

dit even ter info:)

de orginele no good for me vocallen (als je die bedoeld) zijn oorspronkelijk van lisa standsfield

maaar wat een hoop jaloers gedoe in eze thread zeg, iedereen jat wel is wat uit een ander nummer niet zo hypocriet allemaal de een doet het wat minder zichtbaar dan de ander.

enne die gast van scooter die hebben ook een gezin, hypotheek, auto en labrador. moet ook allemaal gefinancierd worden op een of andere manier. En beter dat deze duitste vriendjes wat sampletjes/ideeen jatten, dan dat ze plannen beramen voor " ein vierde reich" :) (daar zijn de duitser ook goed in namelijk:duivels:

Back