Scooter heeft het nummer weekend gejat!!!!!

de orginele no good for me vocallen (als je die bedoeld) zijn oorspronkelijk van lisa standsfield

De orginele vocalen waren van kelly charles, ik heb de house-box nagekeken(die by the way al uitgegeven is in een tijd dat lisa stansfield nog niet eens zong).
Verder ga ik er lekker niet meer over doorzeiken ik wou alleen wat extra info brengen.

mzzl

Origineel geplaatst door faab
De orginele vocalen waren van kelly charles, ik heb de house-box nagekeken(die by the way al uitgegeven is in een tijd dat lisa stansfield nog niet eens zong).
Verder ga ik er lekker niet meer over doorzeiken ik wou alleen wat extra info brengen.

mzzl

vage zooi, maar ik neem aan dat ze dat zelf heeft ingezongen. ik zeik ook niet ik vindt het juist interresant om de oorsprong te weten van samples. dus van mij mag je er wel over doorzeiken:)

Origineel geplaatst door faab

mzzl

exactley.

http://www.discogs.com/release/69452

R

ik vindt het juist interresant om de oorsprong te weten van samples.

true, ik bedoeld alleen te zeggen dat ik er niet een hele welles/nietes discussie van te maken.
Misschien ook leuk om mee te nemen is het feit als je goed luisterd naar haar stem, hoor je dat ze een slang-amerikaans accent heeft, terwijl lisa zo cockney-engels zingt als maar kan..;)

Back