Teknofeesten

teknopaniek

Ingeburgerd
Yo!
Ik ben op zoek naar Teknofeesten. ik ging eerder altijd met vrienden, maar aangezien die de Tekno hebben verruilt voor alleen nog maar drugs is mijn info over feesten weg. En dat is dus kut (vind ik). Zeker aangezien flyers meestal via via gaan. Weet iemand hoe ik aan deze informatie kan komen? Aangezien op freetekno niets te vinden is. Toch?

Ik ben zelf niet zo heel goed meer bekend in de teknoscene, maar ik zal eens aan wat mensen vragen wat er zoals te doen is de komende tijd....

kee dan!!

kee dan!!

Ik heb contact met gasten die vaak tekno-feesjez geven, maar dan kleiner (100~200 man) en in de omgeving van Eindhoven=> in bossen en (vroeger..) in (fiets)tunnels (denk aan Dommeltunneltje E'hoven!!).
Uiteraard alleen als 't wat minder WINTER is.. EN inderdaad mond op mond reclame (GSM..), maarre als 't weer is zal ik 'ns wat laten horen..
Zelf zijn we ook bezig met wat blokhutten/boslokaties..8)

Alleen die :smeris: ... heeft me toch al 'ns een nachtje/dag cel, littekens van de politiehond, een keer voorkomen en 500 gulden boete gekost..:( => en HEEL opvallend: ik moest vrijdag de 13e voorkomen.. (dat was gelijk ook de dag van die 500,= ..) Maar dat was dus in de "fietstunnel"-gevallen! Die anderen gingen WEL goed!!
(voor 't geval dat ik iedereen afschrik om erheen te gaan..)

O ja..

O ja..

Bij de oude vliegtuig hangars in de buurt van vliegveld 'Acht' in E'hoven schijnen vrijwel elke week feesten gegeven te worden.. (heb ik van horen zeggen..)

ja dat klopt maar dat duurt niet lnag meer daar is het al bijna 2 jaar iedere weekend raak hehe is een leegstaand bedrijfenpand en magazijn ofzo ben er 1 keer geweest best groot daar kan je zo 1000 man kwijt in beide zalen en je hebt nog de plein van het bedrijf zeg maar weet alleen ff nit hoe het bedrijf in questie heet

Origineel geplaatst door endonyx
ja dat klopt maar dat duurt niet lnag meer daar is het al bijna 2 jaar iedere weekend raak hehe is een leegstaand bedrijfenpand en magazijn ofzo ben er 1 keer geweest best groot daar kan je zo 1000 man kwijt in beide zalen en je hebt nog de plein van het bedrijf zeg maar weet alleen ff nit hoe het bedrijf in questie heet

Het leger?

Re: Teknofeesten

Origineel geplaatst door teknopaniek
Yo!
Ik ben op zoek naar Teknofeesten. ik ging eerder altijd met vrienden, maar aangezien die de Tekno hebben verruilt voor alleen nog maar drugs is mijn info over feesten weg. En dat is dus kut (vind ik). Zeker aangezien flyers meestal via via gaan. Weet iemand hoe ik aan deze informatie kan komen? Aangezien op freetekno niets te vinden is. Toch?

Tip: Het is niet echt handig om dit openlijk op een openbaar forum te vragen aangezien dit organisaties in de problemen kan brengen. Niet echt respectvol ook :stupid

Niet echt respectvol???????? Dude, als iemand info heeft en het is illegaal dan kan ie toch een pm sturen! Weet niemand ervan! Beetje onzin om zoiets te beweren. Ik vraag toch niet of ik meekan naar een illegaal lab ofzoow? Ik wil gewoon naar feestjes toe. En tja....dit leek me wel een plek waar ik dat soort informatie viavia zou kunnen krijgen. No offence hoor, maar de teknoscene is het koninklijkhuis niet! Maar ik hou mijn mond :bekdicht:

Re: Re: Teknofeesten

Re: Re: Teknofeesten

Origineel geplaatst door Boost303
Tip: Het is niet echt handig om dit openlijk op een openbaar forum te vragen aangezien dit organisaties in de problemen kan brengen. Niet echt respectvol ook :stupid

haha, respectvol? leg uit...

:Z

p.s. respect krijg je niet, dat verdien je....

TEK-no jaaaaah waneer/waar

TEK-no jaaaaah waneer/waar

ik vindt inderdaad de tek-no scene heel erug achteruit gegaan
waar je vroeger vrij & blij kon lachen en beleven !!!
gaat het tegenwoordig bij veel travellers /krakers enz
niet meer om de illegale festivals - livesets /music....aka acid zoals het was ,
maar om dope,200 + beats ,want meer dan beats hoor je bijna ,let wel, bijna niet meer.
laatste leuke teknarval[carnaval ,voor boven de rivieren ]heb ik jaren geleden meegemaakt ,
mijn mening T,ist R niet meer ,

peace out there

Ben ik helemaal met je eens. de scene is verrot geraakt door drugies, maar 200 beats per minuut vind ik eigenlijk wel :halleluja En er gaat nog steeds niets boven TEKKNO op een VETTE locatie. Waar niemand je kan vinden!

Origineel geplaatst door teknopaniek
Ben ik helemaal met je eens. de scene is verrot geraakt door drugies, maar 200 beats per minuut vind ik eigenlijk wel :halleluja En er gaat nog steeds niets boven TEKKNO op een VETTE locatie. Waar niemand je kan vinden!
Ach.. als iedereen die drugs gebruikt zich een beetje NON-agressief gedraagd, heb ik er geen probleem mee! Als je in een roes zit IS het allemaal wel wat mooier..
Zelfs als het "maar" 143 BPM is..;) =>vette lokatie is belangrijker als een hoog BPM-gehalte, vinnik!!

Hmmmmm, ik mis trouwens wat 'antwoorden' in deze thread, die er eerst WEL stonden..
( ;) to Moderator )

Re: TEK-no jaaaaah waneer/waar

Re: TEK-no jaaaaah waneer/waar

Origineel geplaatst door rondroyd
ik vindt inderdaad de tek-no scene heel erug achteruit gegaan
waar je vroeger vrij & blij kon lachen en beleven !!!
gaat het tegenwoordig bij veel travellers /krakers enz
niet meer om de illegale festivals - livesets /music....aka acid zoals het was ,
maar om dope,200 + beats ,want meer dan beats hoor je bijna ,let wel, bijna niet meer.
laatste leuke teknarval[carnaval ,voor boven de rivieren ]heb ik jaren geleden meegemaakt ,
mijn mening T,ist R niet meer ,

peace out there

Het is er wel maar vaak alleen te vinden op de kleinenere feestje die gericht zijn op een gezellige avond met vette muziek ipv alleen dope en 200 bpm. Met deze instelling organiseren we ook de Darkforcefeestjes waar we acidtechno, acid, tekno en de duistere kanten van de techno combineren om een gezellige avond neerzetten zonder dogmatische randjes. We hebben hier ook een zeer divers publiek met dezelfde instelling. Aanstaande zaterdag geven we weer een legaal feest in DenHaag dus als je je verveeld en vrij en blij wilt lachen en beleven kom gerust een kijkje nemen. (Flyer en info kan je zo openlijk vinden op www.darkforce.nl evenals foto's van vorige feesten om een indruk te krijgen)

Back