teknopaniek
Ingeburgerd
Yo!
Ik ben op zoek naar Teknofeesten. ik ging eerder altijd met vrienden, maar aangezien die de Tekno hebben verruilt voor alleen nog maar drugs is mijn info over feesten weg. En dat is dus kut (vind ik). Zeker aangezien flyers meestal via via gaan. Weet iemand hoe ik aan deze informatie kan komen? Aangezien op freetekno niets te vinden is. Toch?
Ik ben op zoek naar Teknofeesten. ik ging eerder altijd met vrienden, maar aangezien die de Tekno hebben verruilt voor alleen nog maar drugs is mijn info over feesten weg. En dat is dus kut (vind ik). Zeker aangezien flyers meestal via via gaan. Weet iemand hoe ik aan deze informatie kan komen? Aangezien op freetekno niets te vinden is. Toch?

... heeft me toch al 'ns een nachtje/dag cel, littekens van de politiehond, een keer voorkomen en 500 gulden boete gekost..
=> en HEEL opvallend: ik moest vrijdag de 13e voorkomen.. (dat was gelijk ook de dag van die 500,= ..) Maar dat was dus in de "fietstunnel"-gevallen! Die anderen gingen WEL goed!!

En er gaat nog steeds niets boven TEKKNO op een VETTE locatie. Waar niemand je kan vinden!
=>vette lokatie is belangrijker als een hoog BPM-gehalte, vinnik!!