Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat heb ik gedaan hoor (ben ik nog altyd mee bezig),maar ik lees alleen maar dingen over Hardcore en Hardstyle.Ik zou zeggen, lees de vele!!!!!! kicktopics hier eens door.
Je wil een hoop,dus daar zal je ff moeite voor moeten doen. Alle info is hier uitvoerig aanwezig. dus lezen, lezen, lezen. dan maak je in no time bovenstaande kicks

En niet die onzin dat ik hem moet samplen met clubkicks,of uit een sample packs moet halen,of uit een ander nummer moet knippen.
Ik wil zelf mijn kicks kunnen maken,en ook mijn eigen touch eraan kunnen geven,en ik pleeg geen plagiaat.
Dan zeg ik fout,want ik maak (probeer altans) volwassen jump to producen.
dat houd in , geen homo getint kermis klankje met daar een kick en clap bij.
maar well ; een vieze synth wat distortion ertussen en een pakkende melody (incl geluiden)
Je kent het vast wel...
En ook nog deze :
http://www.speedyshare.com/333620126.html
!
een wow effect geeft.
Arrogant? sorry hoor meneertje maar dat is verre van arrogant! Die zin is naar niemand gericht 'indien dat'...Wat heeft samplen nu te maken met plagiaat?????
Ik weet 1 ding met zo een arrogante houding zul je nog lang blijven zoeken Midios!
"ooh nee" weer zoon knul die van die kermis muziek maakt.
of uit een ander nummer moet knippen.
Het forum is een plaats waar verschillende onderwerpen worden besproken. Als je een vraag hebt of dergelijke kan je deze op het forum posten.
Niel;1131964" schreef:muziek maken kost nou eenmaal moeite.
En niet die onzin dat ik hem moet samplen met clubkicks,of uit een sample packs moet halen,of uit een ander nummer moet knippen.
Ik wil zelf mijn kicks kunnen maken,en ook mijn eigen touch eraan kunnen geven,en ik pleeg geen plagiaat.

excuseer eh,this maar bij wijze van spreken,je moet dat niet persoonlijk opvatten..."homo getint"?
Wellicht off-topic, maar ik zou naast je muzikale fratsen eens wat tijd maken voor een wat bredere, minder kinderachtige kijk op de wereld.

doe er dan ook moeite voor. Aangezien je niet veel moeite wilt doen met zelf proberen en het voorgekauwd krijgen 'hoe het te doen'.
Ga is ergens anders kinderachtig doen jonge....Niet persoonlijk opgevat, maak je geen zorgen.
Ik blijf verder uit-topic, de search knop zit rechtsboven.![]()