Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ga is ergens anders kinderachtig doen jonge....
OVERBLIJVENDE VRAGEN :
Iemand ervaring met een 606 kick als jumpkick?
Weet iemand handige Equilizer of Compressor om zoon effectje te geven?
Bass is iets te diep naar mijn mening.Midios
![]()
Is dit nou werkelijk je enige bijdrage aan deze thread? Wat een nare mannetjes lopen er hier toch rond...

Iemand ervaring met een 606 kick als jumpkick?
Wat een heerlijke thread om wakker mee te worden, gewoon lekker over een kick en zo.
Bedankt daarvoor!

Alle tips zijn al gegeven, midios, laatste vraag: sinds je zo met plugs aan het smijten bent, ga je deze ook nog kopen? (plugje zus, plugje zo en ik heb deze VSTi's ook nog allemaal....) illegale SW valt hier ook niet zo goed.... (en is slecht voor je creativiteit)
Vaak zijn het gewoon gesamplelde 909 en 808 kicks en dan soms flink gecompressed/bewerkt,
de kicks van bv een echte 808 zijn ook samples (dus anoloog) alleen de high heads zijn digitaal omdat Roland dat beter vond.....,
De kicks direct uit een 808 zijn absoluut geen samples. De 'hi-hats' ook niet trouwens.

Vond het uberhaupt al wel interessant de opmerking 'analoge samples'. Alsof er bandjes in een 808 zitten ala Mellotron![]()
Alle tips zijn al gegeven, midios, laatste vraag: sinds je zo met plugs aan het smijten bent, ga je deze ook nog kopen? (plugje zus, plugje zo en ik heb deze VSTi's ook nog allemaal....) illegale SW valt hier ook niet zo goed.... (en is slecht voor je creativiteit)