Vraag inv met Hardere Kick maken (Tekstyle)

Laten we het in godsnaam weer over muziek hebben!!!
Dus moderators, aan jullie de zet...

PRECIES!!! We zijn weer lekker OFF topic ...,

waar ging deze threat ook alweer over ???

Nevermind!

Tja nu maak je deze draad totaal waardeloos,
dus ook voor degene die mischien met soortgelijke vraag zitten...

Nu zeg jij eigenlijk :" Fuck deze draad" (zo komt t over)
terwijl er genoeg mensen (waaronder ik) zijn die jou een normale en mischien nuttige reacties hebben gegeven...

Dus pas of de kop aan of vraag de moderator om deze threat te verwijderen a.j.b.

Ze moeten iedereen bannen die langer dan 4 jaar lid is van dit forum, of alle muziekanten verbieden nog gebruik te maken van bassdrums. Dan ben je van heel veel gezeik af.

Zulke oplossingen zijn nog es heel hip ook!

Hmm.. en eigenlijk ook de ban opheffen van degene(n) die geen bassdrums gebruiken.. Anders hou je niemand meer over.. Zelfs Bass niet.. :erm:

Jouw theory ;
Oorspronkelijk geplaatst door Niel;1131964"
muziek maken kost nou eenmaal moeite.

je gaat ervan uit dat je na 2 jaar "al" genoeg ervaring hebt.
Ik ben al meer dan 10 jaar actief bezig en leer iedere dag nog bij.

Dat je niet direct iets kan met de informatie uit andere kick topics maakt voor mij duidelijk dat je het niet eens serieus hebt geprobeerd want er staat zo verschrikkelijk veel info in.
Uitgaande van je verhaal ga ik er ook vanuit dat je met behoorlijk gelimiteerde visie kijkt/zoekt/luistert terwijl de uitleg van andere genre kicks perfect toe te passen is op bijna alole electronische stijlen.

Leg mij anders eens uit welke stappen je exact allemaal al hebt gedaan en waar je dan precies op vastloopt want alleen dan kunnen veel mensen hier beter begrijpen welke uitleg zij je kunnen geven incl. ikzelf.

En dat gedoe over "homo" muziek is al besproken met maar zet idd direct kwaad bloed bij velen hier, niet omdat zij zich beledigd voelen maar omdat zij zich storen aan een bepaalde manier van communiceren en een daarbij behorende vermoedelijke intolerante domme denkwijze. En die ergernis uit zich dan in de offtopicdiscussies die je hierboven mooi kan zien :D

Dus, leg alles nog eens rustig en exacter uit en dan kijken we of we je verder kuinen helpen, ok ?

Back