Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ga dan over op de hardcore!
dit is op muzikaal gebied wel het absolute dieptepunt wat er muzikaal te bereiken valt!
bovendien werkt het uiterst agressieopwekkend engeest afstompend

Die direct een synth of na een korte periode hun synth willen verkopen.Ze kopen een synth en na een paar maanden(sommigen een paar weken),staan ze tweedehands te koop.
Bedoeling met winst doorverkopen,zal hier niet aan de orde zijn zeker?
Maar wie zijn ze die een dure synth kopen om er na een paar maanden er van af te willen zijn?
Kan begrijpen er voor een paar enkelingen er een verkeerde keuze is gemaakt.Dat je thuis heel anders in een rustige omgeving je beseft,dat het niet je ding is.
Bij mij is er maar één vaststelling.....
Wie een degelijk muziek onderwijs heeft genoten,en een basis heeft in muziek theorie,plus interesse heeft in synth's,niet de behoefte heeft direct te verkopen.
Zij degene die niets of wat kunnen spelen,er na een tijd moe worden van hun synth!
geen fan duidelijk. wel wat bout. krijg zelf altijd de slingerschijt van jazz, maar ja zo heeft iedereen z'n zwaktes.
verder geweldig topic, geestverruimend

oh jee, dan moet ie alweer aan de verdovende middelen.....denk toch dat ie hier en daar last heeft van schouders, etc. de volgende dag..![]()

die bestaat niet, de apen zijn direct DNA gemanipuleerd tot mens door de alien gods... zo zijn er nutuulk ook andere kruizingen geweest met andere wezens vandaar ook de verhalen over meerminnen en minotaurs etc...waren die gasten niet de missing link?
waren die gasten niet de missing link?
maar goed,
het lijkt mij eerder dat iemand die geen verstand van synths heeft angsvallig vasthoud aan wat hij heeft en kent.
en zich daarbij afvraagt waarom andere figuren zoveel wisselen van synths.
heeft dus geen reet met muzikale bagage te maken.
eerder met instrument beheersing.
![]()
Volgens mij heeft het ook veel meer met het karakter van mensen te maken dan met talent of baggage. Sommige mensen hebben ieder half jaar een nieuwe telefoon/auto/synth en anderen raggen wat ze hebben tot het laatste draadje af. Dat wil niet zeggen dat de ene groep beter kan bellen/rijden/muziek maken dan de ander.

Dat zal wel, want toen waren er waarschijnlijk ook aparte mannen en vrouwen dansen...ah, de eerste tekenen dat we binnenkort weer terugvallen naar de oertijd...
tsja een synth waar alleen een zaag of blok uit komt met een filtertje behoeft nutuulk weinig knoppen maar een bak zoals de DX kan gewoon aanzienlijk meer!Ik zou zo'n nieuwe sint waarschijnlijk na een uurtje ook wel weer weg doen omdat ik de bediening van zo'n ding klote vind. Net als bij de DX-7 10 knopjes met 1.000.000 functies, daar kan ik echt helemaal nix mee. Maar daarom koop ik zo'n ding ook niet.