Off topic mag niet meer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Goeie thread dit....en dat al na 2 berichten.....ik wou er ook al wat over openen namelijk......dat off topc gelul maakt het juist gezellig en leuk. Als je normaal met iemand spreekt blijf je nl. ook niet continue op hetzelfde onderwerp, een klein beetje uitwijding naar andere onderwerpen kan vaak nieuw lich5t werpen over het geen waar je het over hebt......:eureka:

Dus offtopicgelul :luv: :okdan: 8) :D

Dat niet alleen, dan blijven er ook af&toe reuze grappige reacties komen. Soms zitten er echt leuke opmerkingen bij.

Ja naast een forum is dit toch ook wel een community......misschien zouden de mods de teugels een tikkie kunnen laten vieren voordat er wordt besloten om een thread dicht te gooien......ik vin dat off topic geouwehoer vaak wel geinig.....

Misschien een generatie kloof? Alhoewel...dat gedoe toen met die katten draad(aaah vlug een bolletje wol)dat vond ik ook wel overtrokken. Ze hadden best die paar reacties even kunnen verwijderen en de draad kunnen laten staan. Want die is toen gewoon weg gesencureerd. Daar werden gelijk de katten liefhebbers gestrafd voor de kattenhaat van....En het was gewoon een leuke draad voor de ontspanning.

Mja ik zag vandaag nog een thread met een praktische vraag ontsporen naar een thread waar op een hoog theoretisch niveau verder gediscussieerd werd. Best interessant maar het had best afgesplitst kunnen worden naar een ander draadje.

Tja dan weet ik't ook niet meer. Misschien is er een nieuw decreet dat je alleen ontopic MOET reageren. Want anders vergaat de wereld. Opgesteld dooreen kerel met een lange baard en een blauwe jurk(de ultime symbiose van jomanda en sinterklaas)

het voordeel is dat ze in deze draad niet mogen knippen want hij gaat over off topic! dus enkel als er hier over synths wordt gepraat kunnen ze aan de slag met de heggeschaar.

ach sommige topics sterven na een tijdje uit en dan blijft er idd alleen maar gelul over en die kunnen dan wel terecht gesloten worden. ik heb het moeilijker met stukken die plots verdwenen zijn die (naar mijn mening) dan toch nog wel waarde konden toevoegen aan de draad

Mja ik zag vandaag nog een thread met een praktische vraag ontsporen naar een thread waar op een hoog theoretisch niveau verder gediscussieerd werd. Best interessant maar het had best afgesplitst kunnen worden naar een ander draadje.

Voor zulke dingen hebben we op dit forum nou de report-button.

:eureka:

het voordeel is dat ze in deze draad niet mogen knippen want hij gaat over off topic! dus enkel als er hier over synths wordt gepraat kunnen ze aan de slag met de heggschaar.

Hoezo is korg dv800 niet ontopic? Het gaat toch over oftopic, dus alles is goed. Je kan ook je favorieten recept om cavia's te bereiden posten en er een leuk liedje met je synth bij spelen om het gegil van je cavia te overstemmen.:dubbel:

dat is een knop die echt een functie heeft? :?

Nee joh die knop is een sierknop.....:D ik maak wel gebruik hoor van die report knop en vaak wordt er dan ook daadwerkelijk iets aan gedaan wat je report..... dj-gear bv. in de mp sectie report ik altijd en scheldwoorden die niet kunnen ook....

ach er vraagt er eentje deze week nog naar een midi controller voor traktor en als ik daar een opmerking op geef wordt mijn opmerking op die draad gewoon gewist maar blijft zijn vraag wel staan..... ik snap de logica niet goed hoor...

want ook al schrappen ze dan die man zijn thread, dan is er gewoon geen spoor meer van en kan de eerstvolgende toolbox weer eenzelfde onderwerp beginnen. ik vind dat het misschien wel effect zou hebben moest je daadwerkelijk zien staan dat dit niet kan zodat een volgende topic starter dit ook kan lezen en zich misschien wel zal bedenken

ik zie het nut wel in van die knop voor grove beschuldigingen maar waar trek je de grens... niet iedereen zijn vel is even dik dus dat is heel arbitrair

Hmmmm... dan ken ik maar beter 'n ander onderkomen gaan zoeken...

Oh wacht....: Maar ik spel alles met m'n toetsenbord in. Tjah, dat krijg je met Renoise. Midi in kan ook wel, maar dan moek weer 'n key ding op offeren.

Dit was off topic. Stout heh.

Hmmmm... dan ken ik maar beter 'n ander onderkomen gaan zoeken...

Oh wacht....: Maar ik spel alles met m'n toetsenbord in. Tjah, dat krijg je met Renoise. Midi in kan ook wel, maar dan moek weer 'n key ding op offeren.

Dit was off topic. Stout heh.

Dit hebben we natuurlijk ook meteen ge-report!! :duivels:

Had onlangs op een gevoelige thread omtrent het taalgebruik op SF ook een offtopic-comment gemaakt, gewoon met als doel de spanning wat af te leiden. Want het begon te neigen naar een Nederland-België match.

Had er nog vriendelijk "sorry voor het offtopic-comment" in smallcaps boven gezet.
2 minuten (!) heeft het geduurd en mijn post was weg.

Nu, ik kan dat ergens begrijpen. Teveel offtopic is niet plezierig. Dan voel je je als topicstarter voor lul gezet. Maar hier was het compleet absurd.
Weet je, op deze manier werken de mods zulke spanningen gewoon zelf in de hand.

Na een tijd ga je zelf al paranoia worden en jezelf censureren uit schrik voor een removal van je comment (waar miss toch wel iets waardevols in stond) of een ban. En dan is je forum niets meer waard.

wat is t topic trouwens, dan kan ik daar netjes van afwijken

Het topic is off topic dus......tja topicloos is ie nou ook weer niet....zolang je het in deze thread maar niet hebt over synths en alles wat daar aan gerelateerd is......
je kan het bv. hebben over dsat de kattenbak weer s schoon moet worden gemaakt of dat je van het weekend bijna struikelde over een los zittende veter en zo bijna een rel veroorzaakte op een 1 of andere parade in rotterdam.....
ik ga ff me haar kammen.....

heerlijk dit soort compleet nutteloze threads zonder topic met topic.

Bericht door een moderator:
Het reageren met OFF TOPIC-berichten is sowieso niet de bedoeling op dit forum. Dat het soms (oogluikend) wordt toegestaan, betekent niet dat het een "recht" is dat nu opeens zou zijn ingetrokken.

En met het risico van censuur te worden beticht, gaat deze thread dus gewoon dicht. Graag de aandacht weer op synthesizers, en aanverwante zaken richten. Voor OFF TOPIC hebben we de chatroom.

Alvast dank.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back