Ik zou zo graag een LinnDrum willen hebben...

Status
Please reply by conversation.

Bass

Gepokt en gemazeld
..Om lekker 80's sounds in huis te hebben...

Waar zou ik zo 1 kunnen vinden???

Of heeft iemand R misschien 1 te koop ???

Laat t eventueel FF weten AUB :

basvdb@alcas.nl

Dank U wel....:) 8)

Stuur Oozi 'ns een PB'tje, hij had het er laatst nog over dat ie 'm misschien ging verkopen.

Origineel geplaatst door Slipperman
de geluiden uit de linndrum zijn overal vandaan te halen gratis op het net. Ik heb ze zelf ook allemaal hierzo en ik gebruik ze ook.

Ja ik heb ze ook in mn sampler maaarrr het klinkt toch echt niet zo goed...

Oh shit, zo'n Linndrum heeft natuurlijk geen MIDI !!!

Hmmm tja hoe dan te syncen met mn Atari...?=( =(

Origineel geplaatst door Bass
Hmmm tja hoe dan te syncen met mn Atari...?=( =(

Tapesync, handig. Of eentje vinden met een midikitje ingebouwd. Maar ik zou gewoon voor de samples gaan eerlijk gezegd. Dat ding is uiteindelijk niets meer dan een sample player.

idd en ik weet niet waar jij je samples vandaan heb maar ik heb hele goeie. Klinkt echt realistisch. Niet dat afgezaagde gesampelde maar echte kwaliteit moet ik zeggen...

Origineel geplaatst door omiel
Tapesync, handig. Of eentje vinden met een midikitje ingebouwd. Maar ik zou gewoon voor de samples gaan eerlijk gezegd. Dat ding is uiteindelijk niets meer dan een sample player.

...of een sequencer hebben die trigger>midi kan omzetten. zo gebruik ik m'n LM2; trigger out naar trigger in op m'n asq-10, deze zet 't trigger signaal om naar een midiklok en stuurt de rest van de troep aan..

en je kan via www.dinsync.com een convertert kopen voor iets van $40,-..

maareh...zoals Bas al zei zit ik er al een tijdje over te denken om 'm weg te doen...(gebruik 'm te weinig)...stuur me ff een PB als je echt geinterreseerd bent..

daar zit wel een linndrum kitje in hoor!!

daar zit wel een linndrum kitje in hoor!!

Mario heeft zijn machinedrum te koop staan daar zit wel een linndrum kitje in hoor!!

Origineel geplaatst door mono-poly
leuk al die opties met samples en kitjes etc
maar het is het denk ik allemaal net niet
net zoals alle 303 (mis)klonen

psies! als je 'n Linn aanzet heb je zowiezo binnen 5 minuten die heerlijke 'ouwe-elektronika-geur', en als je dan ook nog 's een patterntje d'rin zet en op play drukt...instant oldskool hiphop & elektro!
(en een machinedrum heeft vast geen 16 individuele outs..:D)

Status
Please reply by conversation.
Back