Verloedering

Lacrosse

Rise of the Machines
Wat doen hangjongeren als ze te oud zijn om te hangen ? ......
Weer een voorbeeld van verloedering

Die synth was op zichzelf al een en al verloedering, misschien probeerde die eikels met die voorhamer juist een einde te maken aan de verloedering.

tja kansloos> gevalletje frustratie vanwege de crisis ofzow... valt me nog mee dat ze die hond naar binnen halen...

maar ja al met al is een Roland dus niet zo heel makkelijk kapot te krijgen ;)

JMJ zal kwaad zijn, een aantal rendez vous klanken uit dat bakje?? van voor 2.40'

onozel kikkers die zoiets doen, is nog altijd goed voor een jong startertje niet?
aanstellerij wegens te weinig aandacht gekregen...buurvrouw kijkt en denkt het hare er ook van

Als jullie nou 'ns allemaal zouden lezen wat er in de beschrijving staat... ("board fried", en daar valt weinig aan te repareren).

Dan nog, beetje dom - hij had de toetsen en de case apart kunnen verkopen en nog wat centen kunnen vangen.

In het filmpje zeggen ze ook al dat repareren te duur was en dat ze er dan nog wat kunst van kunnen maken.

Verder moeten ze lekker zelf bepalen wat ze met een D10 doen. Al gaan ze er mee naar bed! Ze halen de hond naar binnen, de buren komen kijken wat er aan de hand is (had ook inbraak kunnen zijn) en verder hebben ze lol en doen niemand kwaad. Goed toch? :okdan:

In het filmpje zeggen ze ook al dat repareren te duur was en dat ze er dan nog wat kunst van kunnen maken.

Verder moeten ze lekker zelf bepalen wat ze met een D10 doen. Al gaan ze er mee naar bed! Ze halen de hond naar binnen, de buren komen kijken wat er aan de hand is (had ook inbraak kunnen zijn) en verder hebben ze lol en doen niemand kwaad. Goed toch? :okdan:

Inderdaad. 't is niet noemenswaardige youtube rommel :)

Toch vind ik het ook zonde. Recyclen is beter.
Hoewel...
Ik heb mijn portable MDrecorder eens overrreden omdat ie net buiten de garantie kapot was en reparatie duurder was dan een nieuwe.
Ging van 4 cm naar 1 cm dikte. Opzich wel een grappig gezicht.
Heb helaas geen filmpje...

Ik vind het doodzonde.
Maar ik snap het toch ook wel weer.
Een jaar of 4 geleden kocht ik een plasma-TV. Kosten 2400 Euro.
Binnen de garantie kreeg ik er al iets mee. Nieuwe voeding erin en OS-update.
Net na de garantie weer een maf probleem. Kosten: net geen 600 Euro.
Vorig jaar had ik alleen maar geluid. Geen beeld. Ik kon precies vertellen tegen de TD wat er stuk was maar er moest toch een nieuw board in want het defecte onderdeel (Precies dat onderdeel wat ik al had gevonden) is niet los leverbaar.
Kosten: 300 Euro.
Als dat ding nou weer stuk gaat dan koop ik een nieuwe want dat is inmiddels goedkoper,...
Wat ik dan met de oude doe ? Geen idee,....
Misschien wordt deze plasma-TV dan ook wel een Youtube ster.

En nu hadden ze hem eigenlijk weer aan moeten sluiten en dan de contactjes aanraken had denk ik wel een leuk effect gegeven :D

Toch vind ik het ook zonde. Recyclen is beter.
.

Denk je dat de milleustraat er iets om geeft of de D10 heel of kapot aankomt? Nu kun je tenminste de toetsen gelijk bij het plastic gooien, de printplaten bij de elektro en de onderkant bij het metaal! ;)

(Maar ik begrijp wat je bedoeld hoor. Onderdelen van deze D10 gebruiken voor andere, maar ik heb zo het idee dat niet zo heel veel mensen zitten te hunkeren naar onderdelen van D5 t/m D20, maar misschien dat het ook gebruikt kan worden voor D50's en 70's. Weet niet wat ze allemaal (onder)delen.)

Kleine anakdote die hier niets mee te maken heeft: was twee weken terug bij de milieustraat alwaar een persoon een afrikaans houten masker in zo'n container met megalomaan-crusher-roller-ding probeerde te gooien. De eerste keer kwam ie terug en viel op de grond. We stonder er allebei ongemakkelijk naar te kijken zo van "oh oh, die wil niet". Hij pakte weer hem op, gooide hem er weer in en nu was het gedaan met het masker. Hij liep weg met met de woorden "ik ben vast m'n leven niet meer zeker!" Recycling met mogelijke vengeance.... ;)

De verloedering is juist dat er in Nederland gepraat wordt over een stel die elders op de wereld een betekenisloos apparaat aan diggelen helpen op een luie middag.

Het was inderdaad leuker geweest als de synth nog geluid gaf.

Wout

idd de synth gaf geluid ...hammeren en dat opnemen org sample op zekers
so slingeren er een paar slaughter movies rond
opt net
ook van een linndrum ...ook opt forum trouwens
die met een ? magnum aan gort werdt geschoten

een jx3p door een band in elkaar getrapt zekers toen ze geen rontract kregen ,....

ik bwaar kapotte spullen [[ook ziek trouwens asje der meer dan 10 heb staan ]]

De verloedering is juist dat er in Nederland gepraat wordt over een stel die elders op de wereld een betekenisloos apparaat aan diggelen helpen op een luie middag.

dat is de gebeurtenis gisteren op het strand van hoek van holland

Back