Yamaha O1V

MoZvy

Ingeburgerd
Ik kan een Yamaha O1V mengpaneel tweedehands op de kop tikken voor 1050€.

Is dit veel of is dit een goede (tweedehands) prijs?

Een goede prijs !!! Echt goedkoper vind je tenslotte toch niet.

OK!

Thnx voor de info...

Heb er al veel reviews over gelezen en denk wel dat de meeste echt tevreden zijn erover, dus ga'k em kopen...:D

Da's een leuke prijs enne veel mixplezier natuurlijk.

D'r zijn zat 01v freaks hier dus als je onverhoopt nog vragen heb. De zoekmachine staat er voor. ;)

Nou ja, vragen staat vrij natuurlijk. :D

Kan alleen maar zeggen :okdan: :okdan: :okdan:

OK...

Ik heb em gekocht, en nog in prima staat!

Heb er al wat mee liggen spelen (nog niet echt veel), maar mijn eerste indruk is WOW :{
'k Denk dat ik het mij niet ga beklagen...

Iedereen die gereageerd heeft, bedankt, het was zeker geen te dure prijs voor hetgeen ik ontvangen heb!

Leuke tafel en als ie in goede staat is heb je zeker niet te veel betaald.

De opvolger (01 V 96) komt er binnenkort aan dus dan zullen de prijzen wel iets dalen omdat er denk ik een hoop mensen zijn die de "oude" wegdoen en een nieuwe willen.

Ik heb er zelf ook een gehad maar heb hen weggedaan omdat ik vond dat ie te dun klonk voor wat ik voornamelijk maak (techno).

groeten

YESS!!

YESS!!

Ik heb er gisteren ook een gekocht... in zeer goed staat... € 750,-!!

Die gozer vroeg er eerst 700 voor maar gezien de snelle en vele reacties had ie toch maar effe de prijs verhoogd :maffia:. Maar goed, dan nog... in prima staat, met Ned. gebruksaanw. en bon. 14 mnd. oud.

Heb ik er zojuist een MY8 AD option I/O bij gekocht voor € 125,-!!

Had gisteren mijn zéér nette Eurodesk voor € 950,- van de hand gedaan en denk dat ik hiermee een zeer goede stap richting het Digtale Domein heb gemaakt ;)

Met 8 individuele outputs van mijn Akai S3000XL, de 6 van mijn Drumstation II, nog eens 6 van mijn Orbit en de 4 van mijn KS5 zit ie dan mooi vol :okdan:.

Nu heb ik een SoundBlaster Audigy (met 5.25 bay) in mijn PC. Dat ding heeft een digitale ingang. Weet iemand of dat de juiste is en of ik er goed aan doe om de 01V op die manier aan mijn PC te hangen? Gebruik namelijk ook Cubase SX met een aantal VST plugins. De actieve speakers zijn aan de SoundBlaster gekoppeld.

:dj:

Gefeliciteerd! Mooie prijs, een koopje.

En ik zou hem lekker digitaal aansluiten, dat werkt gewoon goed en scheelt veel ruis.

Had gisteren mijn zéér nette Eurodesk voor € 950,- van de hand gedaan en denk dat ik hiermee een zeer goede stap richting het Digtale Domein heb gemaakt

Welke Eurodesk was dat soms ? ik heb hier een eurodesk mx3282 - als ik daar ook zoiets kan voor vangen dan zoek ik mischien ook wel achter een o1r

Niet in't forum gekeken?

'k heb een 01V met Adat unit te koop voor 950,-
krijg je er ook nog een digi32/8 adat kaartje bij

Origineel geplaatst door Waveglider
Welke Eurodesk was dat soms ? ik heb hier een eurodesk mx3282 - als ik daar ook zoiets kan voor vangen dan zoek ik mischien ook wel achter een o1r

Het was een MX8000 24/48 8 bus mixer.

- - - - - - -

Weet iemand of je de 01v volledig kunt resetten? Dus de fabrieksinstellingen terug kunt halen? In de handleiding staat alleen de verklaring van "fabrieksinstellingen" en niet hoe ik ze terug krijg.

Denk je een handleiding te krijgen is het gewoon een kopie van de Dikke Vandale :stupid .

Er is een gebruikers groep in yahoogroups.com voor de 01v.

01v group

Het staat er dus wel in :halleluja.

Stom... dat ik niet op het woord INITIALISEREN gekomen ben bij het zoeken :confused:.

THX! :D

Back