Mariska - RIDDLES OF THE 303 (ft. Microphlexx)

hehe, denk je nou echt dat de kerels hiero zo mild zijn omdat de TS een meisje is?
Ik denk eerder omdat er iets in het mannelijke brein zegt "als ik aardig ben, kan ik mss mijn lul in haar steken" das gewoon biologie :D

Als Maris nou een oerlelijke avatar had, en zei dat ze dat ook was, ik ben benieuwd wat er dan gebeurde.

Als laatste wil ik zeggen dat Maris wel talent heeft, aangezien kort bezig is, daarom zijn enkele ook wel wat milder denk ik.

Dat gebeurd vaker bij beginnende luitjes die iets goeds posten EN bovendien niet doen als of ze
de nieuwe justice/hakkuhbar/MJ zijn.

hehe, denk je nou echt dat de kerels hiero zo mild zijn omdat de TS een meisje is?
Ik denk eerder omdat er iets in het mannelijke brein zegt "als ik aardig ben, kan ik mss mijn lul in haar steken" das gewoon biologie :D

Als Maris nou een oerlelijke avatar had, en zei dat ze dat ook was, ik ben benieuwd wat er dan gebeurde.

Als laatste wil ik zeggen dat Maris wel talent heeft, aangezien kort bezig is, daarom zijn enkele ook wel wat milder denk ik.

Dat gebeurd vaker bij beginnende luitjes die iets goeds posten EN bovendien niet doen als of ze

Damn,.. Da's krasse taal,..Zo zou ik t niet uitdrukken,..
Ik ben gezegend met een prachtige lieve vrouw en twee toffe kids
dus dat is nou niet direct t eerste wat er in mij opkomt.
En om gelijk nou alle Forumleden als neanderthalers neer te sabelen ,.. hmm,.. kweenie hoor.
Maar het zou natuurlijk ook kunnen,..
wel een beetje wanhopig!!! :stupid gheheh,..

Anderzijds,..Er plakt dan wel weer een aardig complimentje over haar talent aan vast,. dus het zou ook kunnen dat je reactie een kwestie is van: "hoe de waard is vertrouwt ie zijn gasten"! :D

Mja, nu ga ik wel heeeeeel erg offtopic....

Maar ik denk dat mannen eigenlijk geen vrienden met (aantrekkelijke) vrouwen kunnen zijn, als de mogelijkheid tot iets "fysieks" daar is zal de man er voor gaan.
terwijl vrouwen dat wel kunnen.

Het is primitief, onderbewust...voorgeprogrammeerd tot reproductie :D
het is een theorie he, ik denk dat :D je mag er natuurlijk mee oneens zijn.

Wat betreft het complimentje,de tracks van maris klinken best aardig, daar is iedereen het over eens toch? Het is je smaak of niet is een tweede

Mja, nu ga ik wel heeeeeel erg offtopic....

Maar ik denk dat mannen eigenlijk geen vrienden met (aantrekkelijke) vrouwen kunnen zijn, als de mogelijkheid tot iets "fysieks" daar is zal de man er voor gaan.
terwijl vrouwen dat wel kunnen.

Het is primitief, onderbewust...voorgeprogrammeerd tot reproductie :D
het is een theorie he, ik denk dat :D je mag er natuurlijk mee oneens zijn.

Ik denk dat dit meer zegt over jezelf,.. gheheh :dubbel: :duivels:
Ik heb een hoop heel aantrekkelijke meiden in mn vriendenking,..
Of ik daar al dan niet sexueel aangetrokken zou zijn boeit toch niet?
Sinds de oertijd leeft de mens niet meer op instinct alleen,..
Het zijn je vrienden dus die behandel je met respect,. hoe hot ze ook mogen zijn.
Je bent toch geen bonobo aapje ofzo:?:?:? :D

Hmm wie weet ben ik misschien gewoon een lelijke dikke ouwe trucker en doe ik me voor als een meisje om reacties te krijgen?... dat weet je nooit ;) hehe

oewwwww `dikke trucker die onderweg in zijn grote vrachtwagen muziekjes maakt........maak me gek.

Toch mis ik die vlam in de pijp als ik de track van Maris luister.

Leuk nummerje op zich..

.... kan je er op dansen... neen
.... speel je het op de radio ... neen
... ga je het op je mp3 meezeulen .... neen

.. welkom op synthforum, join the club,... en maak gewoon wat je zelf leuk kan vinden !

Hmm wie weet ben ik misschien gewoon een lelijke dikke ouwe trucker en doe ik me voor als een meisje om reacties te krijgen?... dat weet je nooit ;) hehe

Lijkt me leuk om te boeken. Mariska LIVE! En dan de foto van de avatar op de flyer. En dan al die pillen Harrie's hoofden zien als er 'n monster met 'n vierkante reet op het podium staat. Is eigenlijk misschien wel goed. Dan leren die kids eens LUISTEREN naar muziek.

Laatst gewijzigd:
Beetje deprimerend dat in iedere het in iedere Mariska thread moet gaan over "OMG EEN MEISJE" ipv de muziek. OK, het trekt meer aandacht (en dus reacties) dan de nieuwe track van 666BASSKILLER, maar dat is dan maar zo.

Maar on topic, ik vind de track wel aardig maar het is wel erg glad en er zit weinig beweging in naar mijn idee. Ik denk dat hij nog een stuk spannender zou kunnen.

Ik vind Quiddity wel leuk.

Riddles of the 303 is na 2de keer luisteren ook wel leuk en die bassdrum die er bij 5min in komt mag (van mij) veel eerder.

Het is totaal niet mijn muziek verder veel te nette geluidjes ;)

Waarmee is het gemaakt? of heb ik dat ergens gemist tussen al de reacties?

Drexciya anyone?

Drexciya anyone?

Gasten!! Heeft er dan niemand ooit van Drexciya gehoord!!?? :eureka:

Tjeez, dat is precies de sound die gekopieeerd wordt... 8D

Niet dat dat niet knap is, maar wereldschokkend met 4 pag. reacties is het ook weer niet waard, imo...

Maar ja, ik werk zelf nog aan mee ook... :erm:

Back