sunny pedaal
ALL (Anna Loog Lid)
Hoi.
idem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoi.
... klinkt misschien cliché ... maar mochten er meer zijn, zou het merendeel van hun standpunten of muziekstukjes niet echt objectief beoordeeld worden door het alomheersende "haantjesgedrag"
(... goed nummer hoor ... hé wat leuk ... ga zo door ... heb je al een vriend ? .. is dat de echte kleur van je haar... )(klinkt bekend met maar 1 vrouw ertussen ?)
Volgens mij zijn er al wat slotjes op soortgelijke draadjes gegaan omdat de gemiddelde wereldvreemde synthnerd het uiteindelijk toch niet kon laten zich te laten verleiden tot wel-erg-voor-de-hand-liggende zinspelingen!
kom ik helemaal niet meer aan muziekmaken toe. dit forum slurpt al veel te veel tijd op !Als iedereen nou als AVATAR z'n vriendin erop zet... net als ikke.
Hoeft niet zo'n mooie foto te zijn, maar wel grappig.
kom ik helemaal niet meer aan muziekmaken toe. dit forum slurpt al veel te veel tijd op !
forumleden bedoel je ? dacht dat ze alleen geintereseerd waren in m'n techniek en vintage synth's

en die roze
misschien? 
Maar dan,.. uhhh,.. what's up met dit???![]()

m'n knopjesbespeeltechniek bedoel ik natuurlijk, heheJe wiebeltechniek bedoel je![]()
Ik zie geen kabels.....het is de DJ Paul smiley?
Sorry ik kon me gewoon ff niet beheersen.....![]()

Mij is ook opgevallen dat er geen synth-spelende smiley is, maar wel een dj smiley..
en dat terwijl dj gerelateerd spul op dit forum.. Euhm.. hihi..![]()

DJ's trekken wel vaak méér vrouwen aan :-)

DJ's trekken wel vaak méér vrouwen aan :-)

+1 Goed punt eigenlijk wel.
Je mag ook geen DJ-shite verkopen hier en/of topics aanmaken erover maar ons wel een DJ smilley geven, beetje krom idd.![]()