Waar zitten die vrouwen hier?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hoe dan ook.. het is het proberen waard!

°En dit is mijn 100ste post!! jeeeeej
-proficiat
°daanke sheun

Als iedereen nou als AVATAR z'n vriendin erop zet... net als ikke.
Hoeft niet zo'n mooie foto te zijn, maar wel grappig.

En nou niet je vriendin 'n SMACKOS baard geven....

... klinkt misschien cliché ... maar mochten er meer zijn, zou het merendeel van hun standpunten of muziekstukjes niet echt objectief beoordeeld worden door het alomheersende "haantjesgedrag"

(... goed nummer hoor ... hé wat leuk ... ga zo door ... heb je al een vriend ? .. is dat de echte kleur van je haar... )(klinkt bekend met maar 1 vrouw ertussen ?)

Volgens mij zijn er al wat slotjes op soortgelijke draadjes gegaan omdat de gemiddelde wereldvreemde synthnerd het uiteindelijk toch niet kon laten zich te laten verleiden tot wel-erg-voor-de-hand-liggende zinspelingen!

idd.. deze zal waarschijnlijk het zelfde lot ondergaan, gok ik..

Als iedereen nou als AVATAR z'n vriendin erop zet... net als ikke.
Hoeft niet zo'n mooie foto te zijn, maar wel grappig.
kom ik helemaal niet meer aan muziekmaken toe. dit forum slurpt al veel te veel tijd op !

forumleden bedoel je ? dacht dat ze alleen geintereseerd waren in m'n techniek en vintage synth's

forumleden bedoel je ? dacht dat ze alleen geintereseerd waren in m'n techniek en vintage synth's

Je wiebeltechniek bedoel je:?:?:?

Is t iemand trouwens al es opgevallen dat bij de smileys ook het overgrote deel
mannelijk is,. Volgens mij allemaal zelfs,.. behalve die ronde billen :kont: en die roze :o: misschien?
Maar dan,.. uhhh,.. what's up met dit??? :luv:

Maar dan,.. uhhh,.. what's up met dit??? :luv:

dat zijn twee forumleden die dezelfde synth met opeenvolgende serienummers hebben gehad. ooit.........

:mega:

Mij is ook opgevallen dat er geen synth-spelende smiley is, maar wel een dj smiley.. :dj:

en dat terwijl dj gerelateerd spul op dit forum.. Euhm.. hihi.. 8)

keyboard-smile.gif

Ik zie geen kabels.....het is de DJ Paul smiley?

Sorry ik kon me gewoon ff niet beheersen.....;)

Mij is ook opgevallen dat er geen synth-spelende smiley is, maar wel een dj smiley.. :dj:

en dat terwijl dj gerelateerd spul op dit forum.. Euhm.. hihi.. 8)

+1 Goed punt eigenlijk wel.

Je mag ook geen DJ-shite verkopen hier en/of topics aanmaken erover maar ons wel een DJ smilley geven, beetje krom idd. :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back