Synthfreak of Muzikant ?

CraZ

..
Een onderwerp wat de laatste tijd vaker komt bovendrijven.. ben je nou verzamelaar van synthesizers.. of ben je muzikant. Moét je persé muziek maken als je voor tig-duizend euro aan spullen hebt staan..?

Hoe denken we hierover met z'n allen ?

ik vind dat je gewoon iedereen lekker moet laten doen waar iedereen zin in heeft
ik ben zelf mischien meer een verzamelaar dan echt een muziekant
of mag ik nu ineens geen leuke spullen kopen omdat ik te weinig muziek maak????
althans te weinig is de ogen van sommige mensen
ik ken al veel plezier hebben door alles lekker analoog te triggeren/sequencen etc
of MOET ik speciaal hele tracks maken?

Ik ben muzikant... in hart en nieren... vooral in m'n nieren...

Het liedje gaat boven de apps waarmee ze in elkaar gesleuteld zijn.

-- HanzZ

Aan mij ook vaak de vraag van vrienden en kennissen wanneer nu de hits komen..... :stupid
Ik vind het gewoon leuk om wat patterns en dergelijke te maken en een beetje te freaken.
maar ja dat daar nu geen hits uit komen, lig ik verder nie zo wakker van. Als je maar plezier hebt :okdan:

ik ben duidelijk muzikant, spullen zijn leuk maar de tijd dat ik er opp kickte is al een tijdje over, het moet functioneel zijn, meer niet.
Maar kan me inderdaad best voorstellen dat je spullen gaat verzamelen, ik spaar horloge's en draaitafels..

Als ik 20 minuten met een loop in mijn seq. kan freaken en het klinkt een beetje, dan zou ik er best mee op willen treden.
Ik doe waar ik zin aan heb. Als mensen me wijzen op 'fouten' in mijn muziek...
Dit duurt te lang, dat moet je nog es herhalen enzo...
dat zijn geen fouten.
Als ik een beat mis op het cruciale moment dat ie er eigenlijk in zou moeten vallen, dat is een fout.
Een slinger aan een filterknop die totaal niet in het plaatje past.. dat zijn fouten.
Opbouw en alles niet.

En ja...
Ik heb niet zo superveel apparaten, maar ik ben muzikant.

*zucht* zo dat is eruit

"IK BEN MUZIKANT!!!"

(hoe vertel ik het mijn ouders???)

-C-