Na lang dubben ben ik er toch van afgestaped om een drummodule/groovebox etc. te kopen heb het nu op de sample cd's gezet! verstandig? wie weet... maar nu is de vraag welke!! had een revieuw gelezen over Chemical Beats en die was zeer positief! heeft iemand ervaring met deze cd? of andere gooie cd's voor voornamelijk progrssive/ambient muziek??
hier heb je misschien weinig aan, en ik weet niks van sample CD's (heb er geen), omdat ik altijd het bedruipte gevoel had "verdomme...als je potverdikke toch iets wil zoals je in je kop hebt, dan kom je het toch verdriedubbeltjes zelf aan het doen vermaledijde"...en tot dusver werkt dit voor mij prima....
MAW Pjotr zegt: bespaar je geld, en sample 't zelf
Je kan daar ook eens luisteren naar de prosamples reeks. Hier staat iets minder op als de originele sample CD maar ze zijn goedkoper(42 euro per 2 cd set in verschillende formaten). De Prosample reeks heeft ook de Chemical Beats onder zich in een uitgeklede versie. Al ben ik persoonlijk niet zo zot van de chemical Beats Cd, maar smaken verschillen natuurlijk.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.