Video jonge gast speelt coole Jazz Fusion solo

Lacrosse

Rise of the Machines
Waarschijnlijk is dit weer een groep uit zuid-amerika. Rond 5:17 speelt een jonge toetsenist een coole solo op de Motif XS6.

Toffe groove in dat nummer :okdan:

Alleen niet echt een prettig gezelschap om heen te kijken, heb ik op North Sea toch al fijnere bands mogen aanschouwen. Ze hebben amper contact met elkaar en ze staan als een paar balen hooi op de bühne....

ze kunnen lekker pielen, maar dit is wel erg strontvervelende lottoballetjes muziek.
komt nergens vandaan en gaat ook nergens heen.
heeft een hoop fusion last van, de muziek voor net afgestudeerd conservatorium........
eerst de goot in, en dan pas spelen, da´s beter.
:mega:

och ja, een nummer op z'n tijd is wel aardig uit te houden, maar om nou een half uur naar die gasten te kijken.... Alhoewel,fusion staat nu ook weer niet bekend als pure kijksport zegmaar (daar hebben we dan Pussycat Dolls of Sugababes voor rondlopen) Tja wel geinige solo, misschien moet ik zelf ook maar een XS6 aanschaffen, kan ik ook m'n solo-skills wat oppoetsen...:mega:

en ja als je teveel contact op het podium maakt kan je natuurlijk niet alles unisono spelen heh... (ik weet trouwens niet hoeveel takes ze hebben opgenomen om dit in elkaar te schroeven)

/ 'als balen hooi op de buhne': ik spring zelf op en neer en dans met m'n Motif in de hand,maar ik speel dan ook niet van die technisch hoogbegaafde fusion

Nou zo technisch hoogbegaafd is het nu ook weer niet ... ik denk dat ik die Motif-riedel er met een weekje pezen ook wel uitkrijg* :)

* En nee, ik neem de uitdaging niet aan

er zit eigenlijk niets hoogbegaafdtts aan, met een halve dag oefenen moet je een heel eind komen.
en een solo naspelen???,
dan is het geen solo meer.
dit soort stukken is nogal op ¨sound¨ gebaseerd, themaatje,, schemaatje, solotje, veel unisono, smullen voor de nieuwe pijprokers.
en moeders de vrouw kan ook mee.

ja dan zou ik bijna de uitdaging aangaan,maarreh... kan toch beter gaan oefenen op iets wat ik wel leuk vindt om te spelen, Stevie Wonder of eh Steely Dan ofzo....

geen disrespect naar fusionspelers hoor, doe wat je leuk vindt, maar soleren zonder dat er publiek bij is en ik hun reacties hoor, hmmm, niet echt nuttig...

Even mijn favorieten in het fusion/prog/psychedelic rock genre er bij zetten..

Niet meer in orignele bezetting, maar toch! :halleluja

Laatst gewijzigd:
Back