Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tja als je ons al lekker maakt met die ds2 kwis , dan graag ook haalbare vragen, niet hier een beetje de staatslotterij uithangen he..

moet je hem wel uitnodigen tochAnders ga je naar quote dat dan ook niet en ga je daar lekker scheumen.
kranten wijk bij de telegraaf voordat je naar school gaat, 3 avonden in de week bij de appie vakkenvullen.
En dan als je in het weekend nog wat wilt doen dan ga je op zaterdag lekker voor wat zwarte euros autos wassen bij de lokale autoboer.
Niet zeiken , werken voor je poen , hebben we allemaal gedaan en dat doen we nog steeds.
Anders ga je naar jezus man wat zeg ik nou en ga je daar lekker scheumen.

welke vst de beste hardcore bees preset heeft.

. Ben ook zo begonnen in mijn studenten tijd, vakantiewerk voor een Casio MT-iets en een QY10. Geeft best wel voldoening om voor je instrument te werken.Ga balen sjouwen in de haven,. daar krijg je wel die 15 per uur op zondag!!
Als ik vroeger geen geld had deed ik dat,..

Maar,.. wacht ff,. illegale software mag niet,. maar zwart werken dan weer wel?
Wat is da nou voor rare dubbele moraal?
Ik zeg,. werken is gewoon kut,.. zelfs voor tiesto,.. Al is de frequentie van terugkerende kuttigheid bij sommige jobs natuurlijk een stuk lager als bij andere.
En,.. als je een synth kunt winnen ipv er voor te werken zeg ik,.. doen!!!
Het is volgens mij de slimste vraag ooit gesteld op dit forum!!
Dat ik daar nooit op ben gekomen is echt een fikse deuk in mn zelfvertrouwen en dat besef heeft m'n hele dag verpest!!![]()

Excuus voor het plaatsen van die link, is hier inderdaad niet correct, gezien de policy van sf.net
Ik vind illegale software draaien als je net begint met muziek maken iets anders dan zwart werken. Bijna iedereen is begonnen met illegale software om te checken of het wat is voordat je een pakket aanschaft van 100en euros. Iets wat voor mij overigens wel een goede investering is geweest.
Zwart werken daarintegen is gewoon mr Bos iets minder geld te verkwisten geven, vind ik ten alle tijden prima. Helemaal als je naast de zwarte euros die je verdient ook nog gewoon belasting betaald over de witte euros die binnenkomen. Gezien we leven in een land dat een van de hoogste belasting percentage op producten en diensten int, in misschien wel de wereld vind ik dat prima en is daar niets mis mee.
Werken kut? Ik ga elke dag met plezier naar mijn werk en de dag vliegt al jaren lang voorbij, waarom? Omdat ik iets doe wat ik leuk vind en daar mijn ziel en zaligheid in leg. Als je je baan niet leuk vind of uberhaupt werken kut vind zoek dan iets anders wat je wel leuk vind of maak van je hobby je werk, of ben je er zo eentje die lekker thuis op mijn belasting geld aan het teren is en roept dat werken kut is omdat je geen baan kunt vinden die je leuk genoeg vind?![]()