PC of MAC

En nooit geen PC vs MAC of Analoog vs digitaal discussies meer houden

Das lekker handig voor iemand die op het punt staat een investering te doen maar niet weet wat ie moet kiezen.
Dacht dat daar juist een forum voor was...

Oh wel, zal wel aan mij liggen.

;)

hP

achja, echt veel wijzer zal hij niet geworden zijn van onze antwoorden.
appels kan je nou eenmaal niet met peren vergelijken volgens de groenteboer ;)

Pff, het zijn allebei vruchten. Die groenteboer is duidelijk geen vruchtenboer...

Koop een MAC, sloop alle onderdelen eruit, bouw er een PC moederboard in.

klaar is Clara. Iedereen Tevree..! En dan kunnen er weer schitterende muziekjes gemaakt worden, VOL geest en leven.:okdan:

wow

ik heb wat los gebracht volgens mij:)
bedankt voor al jullie antwoorden...

ik kreeg laatst ook een tip (van een niet muziek maker) over de ASUS pc notebook... is iemand bekend met dit merk??

Tnx again

:halleluja

Asus is een fabrikant die hoogwaardige moederborden moederborden produceerd. Doorgaans niet de goedkoopste maar imho wel een van de betrouwbaardere fabrikanten. Ik stel mijn pc's dan ook al jaren samen met dit merk. Hiernaast produceren ze ook andere dingen als vga kaarten en zoals door jou genoemd laptops. Koop je zo'n notebook vraag dan iig eerst aan de fabrikant waarvan je een audio-interface aanschaft (nu of in de nabije toekomst) of hij met Asus notebooks werkt. Denk bijvoorbeeld aan de Digidesign Mbox welke niet werkt op een Dell laptop en je weet wat ik bedoel. Succes met je keuze, welke het uiteindelijk ook wordt. :)

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Asus is een fabrikant die hoogwaardige moederborden moederborden produceerd. Doorgaans niet de goedkoopste maar imho wel een van de betrouwbaardere fabrikanten. Ik stel mijn pc's dan ook al jaren samen met dit merk. Hiernaast produceren ze ook andere dingen als vga kaarten en zoals door jou genoemd laptops. Koop je zo'n notebook vraag dan iig eerst aan de fabrikant waarvan je een audio-interface aanschaft (nu of in de nabije toekomst) of hij met Asus notebooks werkt. Denk bijvoorbeeld aan de Digidesign Mbox welke niet werkt op een Dell laptop en je weet wat ik bedoel. Succes met je keuze, welke het uiteindelijk ook wordt. :)

Dat is niet te doen voor een fabrikant van geluidskaarten. Hooguit een paar aangeraden modellen ofzo.

Dan vraag je aan de fabrikant van die audio-interfaces gewoon waar je op moet letten. Mail je vervolgens de notebookfabrikant. Rustig en goed je huiswerk doen is bij grote uitgaven meestal wel beter dan gokken.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Dan vraag je aan de fabrikant van die audio-interfaces gewoon waar je op moet letten. Mail je vervolgens de notebookfabrikant. Rustig en goed je huiswerk doen is bij grote uitgaven meestal wel beter dan gokken.

Zeker en heel goed je huiswerk doen. Ik ben al een tijdje bezig en er nog steeds niet uit. er is niemand die je kan zeggen
deze laptop en deze soundcard werken gegarandeerd. (ik heb het even niet over apple ;) )

De pest is dat elke winkel inclusief muziekzaak weer wat anders zegt.

In dat geval is de gebruiker van de combo van jouw keuze de leidraad IMHO.

Zelf heb ik met Toshiba's, Dell's, Sony VIO's en IBM's gewerkt en allemaal deden ze het goed. Alleen van die cheapo PCMCIA kaartjes blijft altijd moeilijk, maar daar hebben we het niet over. :)
Trouwens allemaal wel A merken nu ik er bij stil sta. Denk wel dat Asus en Siemens/Fujitsu daar ook bij horen. Maar Medion, HP/Compaq en diverse nietszeggende (aziatische) merken zou ik wel mijden.

Back