Ik heb hem hier ook thuis staan, en ik vind het een erg leuk ding.
Het enige wat ik minder vind is de reverb, die is echt superlelijk, bijna onbruikbaar gewoon.
Maar verder is er op de sounds, en de synth engine niets aan te merken, je kunt zoveel veranderen aan de klank, dat het rusig een waardige VA te noemen is.
Je kunt zelfs bij de Samples komen in de synthparts, dus mocht je aan 9 drumkanalen niet genoeg hebben, dan kun je dus de synthkanalen inzetten, erg handig.
Beetje jammer dat je Line/mic input niet door de interne effecten en filters kan, tenminste dat is mij nog niet gelukt.
er is een knop 'audio in thru' maar die laat dus alleen het signaal door.
Er zit gelukkig een resetfunctie op en dat is 'Solo' + 'write' indrukken en dan tegelijkertijd de MX aanzetten.
De presets zijn gewoon te wissen, als je 'Protect' op off zet.
De Tubegain, overstuurt nogal snel, dus verder dan een kwart open zetten heeft vaak geen zin.
De arpegio functie is wel weer super, vooral voor mensen die muziek willen maken maar geen noot kunnen spelen of geen rime gevoel hebben.
De auto BPM is ook best handig voor Dj's, werkt erg goed.
Hij is oerdegelijk en een plaatje om te zien, maar dat hoef ik niet nog eens te zeggen (doe ik toch

)
De SX wordt pas eind November verwacht, maar het zou me niks verbazen als alles weer vertraagd, net als de MX.
Maar zo'n blauwe en een rooie naast elkaar staat toch wel errug cool.
Zeker even checken deze speeltjes.