Experts Cubase gevraagd!!!!

DJ41

Lid sinds 1834
Ik heb al eerder een post gedaan dat mijn VST instruments het niet deden, ik ben nu achter de oorzaak, maar ik weet nog steeds geen oplossing.

Het zit zo :

Ik heb een Gina geluidskaart met een breakoutbox ( 8X uit).
Wanneer ik alleen het masterkanaal gebruik (dus kanaal 1+2), dan doen mijn VSTi's het wel, maar zodra ik de busses activeer om mijn overige kanalen te kunnen gebruiken, dan doen mijn VSTi's het niet meer!!!

Weet iemand hoe dit komt of kent iemand een manier om dit te omzeilen???

Alvast bedankt guys!!!

bussen.JPG

Laatst gewijzigd:
herinstall

herinstall

en hij deed het weer....

Ik denk dat het komt dat ten tijde van de installatie van Cubase er een andere soundcard in zat.

Dus tip : Wanneer je een andere soundcard koopt, herinstall je sequencer!!!

Ummm heb je geprobeerd om de setup opnieuw te draaien (MME en ASIO setup) voordat je het hele programma opnieuw hebt geinstalleerd?

Want als dat dus niet werkt moet ik daar rekening mee gaan houden.

Een i-meel naar het vst-support team lijkt mij hier de beste oplossing. Is het misschien zo dat je om de een of de andere vage reden maar 1 stereo kanaal gebruiken kan? Als je alle bussen open gooit, doen alle audio kanalen het dan nog? En als je ipv een vst-i, gewone audio over de master laat lopen en dan bus-2 aanklikt, weigert de master dan nog steeds? Heb je genoeg channels open staan in options/audio setup/system?

Shit.........te laat
Blij voor je dat het weer werkt.
Het gaat wel erg snel hier.

Doet het nog steeds niet hoor... alleen bij een herinstall, wanneer ik dan erna master of sync aanklik in de player balk, dan zijn mijn vsti's weer weg en dan kan ik ze alleen terugkrijgen wanneer ik cubeest opnieuw install

Back