Trouwens, ik heb nog een ander voorval. Een tijdje geleden hoorde ik op het werk een ellendig irritante hoge pieptoon in ons bureel. Maar kon niet direct lokaliseren waar het vandaan kwam. Ik heb verschillende minuten zitten zoeken, en dat terwijl de andere collega's zich afvroegen wat ik had. Zij hoorden helemaal niks.
Uiteindelijk bleek het te komen uit de computerspeakertjes van iemand die al weg was maar alles had laten opstaan. Het afzetten van die speakers deed mij geweldig veel deugd, was echt verschrikkelijk om in je hoofd te hebben die toon. Maar nog steeds zeiden de collega's dat ze geen verschil merkten met ervoor. En er zijn er veel jongere bij dan ik.
Ik wil maar zeggen, ik denk dat ik nog vrij hoog kan horen. Kan toch?
Uiteindelijk bleek het te komen uit de computerspeakertjes van iemand die al weg was maar alles had laten opstaan. Het afzetten van die speakers deed mij geweldig veel deugd, was echt verschrikkelijk om in je hoofd te hebben die toon. Maar nog steeds zeiden de collega's dat ze geen verschil merkten met ervoor. En er zijn er veel jongere bij dan ik.
Ik wil maar zeggen, ik denk dat ik nog vrij hoog kan horen. Kan toch?