Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ook hier tot 22, en het geluid van de site in de TS lijkt mij ook niet te kloppen. Ik hoor verder wel tot en met 16 in deze.Ik hoor ook t/m 22 maar volgens mij klopt er niet veel van. 10 lijkt hoger dan 19 en 17 klinkt veel te laag. Heb het met koptelefoon beluisterd.
Deze vind ik beter en daar hoor ik de 16 niet meer...
http://www.phys.unsw.edu.au/jw/hearing.html
die is aanzienlijk hoger en vaak alleen hoorbaar door zeer jonge mensen...16khz klinkt als die piep die je wel 's hoort van zo'n oude beeldbuis tv die aanstaat
ik ben 6, aangenaam...ik ben trouwens 21..
die is aanzienlijk hoger en vaak alleen hoorbaar door zeer jonge mensen...
een beeldbuis piep was iets van 30 jaar geleden, had te maken met het opwarmen van de beeldbuis
(en dat kon soms wel 10 sec. duren)

zo weinig maar?De beeldbuispiep (van oude tv's) was 15.625 Hz
waar ik het over heb eg wel... er was eerst heel lang geen beeld en ineens... *PLOP!*...Dat duurde dan ook geen 10 sec., dat duurde gewoon zolang als dat je de tv aan had staan. Dat is ook geen 30 jaar geleden

.En nu ben ik...ik ben 6, aangenaam...
grapjas ;-) ik vraag me af wie de mysterieuze persoon achter 6trak is eigenlijkik ben 6, aangenaam...
wat voor genre muziek maak je?grapjas ;-) ik vraag me af wie de mysterieuze persoon achter 6trak is eigenlijkwat voor genre muziek maak je?

merci zal eens luisteren