Ik geloof best wel dat er een plaatje uitkomt... zal ik ook een programma maken dat (bv) de checksum van een file berekent en dat als index gebruikt om een plaatje te selecteren? Dat is wat ik bedoel... de plaatjes staan al in het programma... en hij kiest ze gewoon bij DIE mp3. No magic.
Dat is tenminste EEN manier die ik nu zo kan bedenken, er zuller er nog wel meer zijn. Dus ja ik geloof in de plaatjes, nee ik geloof niet dat DE MUZIEK ze bevat. Het programma bevatte ze al. Zo'n kunst is dat niet.
Dan nog is het een opmerkelijk gegeven, spreekt zeker tot de verbeelding (rillingen, eng etc.). Zoals een collega laatst zei: Idols is doorgestoken kaart, een kennis van me werkt in een vuurwerkfabriek en de letters H,I,N en D zijn al besteld. Ik kan je verzekeren dat IEDEREEN in de kantine het geloofde. helaas ligt Hind nu uit Idols. Om maar een vergelijkbaar verhaal te geven.
Misschien wel 's leuk de MP3 te wijzigen (galmpje)... kijken of er dan een totaal ander plaatje wordt gegenereerd. Of dat het plaatje waziger wordt. Of dat het weg is. Ik denk 1 of 3.