Midi paneeltje maken??

Nee hoor,

Alles kan op de voorgevel bedient worden bij de MTP

bij de Motu "MIDI Express XT" kan dat niet, had je deze in gedachten ?

:biertje:

Bij de midi express XT zit inderdaad zon seriele poort voor de mac erop en een parallele voor een windows pc. Al moet ik zeggen dat ik hem puur als patchbay gebruik aangezien ik geen windows pc heb en mijn mac veel te modern is. Iemand van jullie dan enig idee aan wat voor mac je zon ding nog kan hangen zonder veel moeite?

604, g3, g4 desktop misschien ook. mijn g5 heeft hem niet meer erop.
wil m'n de midimatrix kunnen programeren. denk dat ik eens 8 presets maak en het daarmaar bij laat . spaart wel veel ruimte uit.
zou ook best een usb versie willen, zijn fijne apparaten en ook best strak qua timing

604, g3, g4 desktop misschien ook. mijn g5 heeft hem niet meer erop.
wil m'n de midimatrix kunnen programeren. denk dat ik eens 8 presets maak en het daarmaar bij laat . spaart wel veel ruimte uit.
zou ook best een usb versie willen, zijn fijne apparaten en ook best strak qua timing

G4 kan ik me nauwelijks voorstellen. Bezit zelf een Ibook G4 en die draaide standaard al niet meer classic maar Tiger volgens mij is daar de ondersteuning voor die poort helemaal uitgegooid.

G4 draait Classic zonder problemen. Zelf AudioDesk draait eronder. Alleen had ik problemen met de drivers. Dus hek OSX eraf gegooid en OS 9.1 erop gezet :)

Maar is ook voor de 2408 en de PCI audiowire kaart.

bedankt, weer wat leesvoer

Back