waves plugins

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
tip10 : stel je vraag over compressorprogramma's iha ipv bv waves compressors,
je weet dat we dat soort namen liever niet horen. wij hebben het altijd over "cokes ".
vraag bv : heb je nog cokes aan boord ?

Misschien was dit als grap bedoeld en vat ik hem niet helemaal, maar de enige hit die ik met de zoekfunctie krijg betreft Ray Cokes.

Die man is een held, dus in ieder geval geen verspilde tijd, maar niet echt relevant.

Voor de rest eens met je opmerkingen. Richtin TS zou ik dan ook willen herhalen. Verdiep je eens in de werking van compressoren in het algemeen en over de specifieke werking van de plugin die je voor je hebt.

Dus wat doet een compressor en wat doet deze in het bijzonder.

Hopende daarmee de vraag onbeantwoord bij u teruggelegd te hebben verblijf ik.

:D

Misschien was dit als grap bedoeld en vat ik hem niet helemaal, maar de enige hit die ik met de zoekfunctie krijg betreft Ray Cokes.

Misschien refereert Sunny aan dit soort cokes:

76_Kuifje_CokesVoorraad.jpg

Het gebruik van het woord 'Cokes' zorgt soms voor enige verwarring. Het duidt niet op cocaïne, de frisdrank Coca-Cola, of aanverwante producten, maar op steenkool, een vorm van brandstof. In het verhaal wordt het gebruikt als codewoord om de zwarte slaven mee aan te duiden.

yep,uit de reeks : "ken uw klassiekers ", misschien moet ik toch weer terugkeren naar de reeks begrijpelijke moppen.
ken nog een hele goeie over een man uit holland die gaat verhuizen ( de vraag die erbij hoort was : wat is dat iemand die de verf van z'n huis aan het krabben is ?)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back